Το ξενοδοχείο Waldorf Astoria στο Άμστερνταμ, με δύο σεφ Michelin και δωμάτια που ξεκινούν από 600 ευρώ, αρχικά απέκλεισε την ιδέα του delivery. Η συνέχεια όμως ήταν διαφορετική.

Χωρίς επισκέπτες ή ανοιχτές σάλες, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια στην Ολλανδία αναγκάστηκαν να στραφούν στο delivery. Για το Astoria αυτό σήμαινε ένα γκουρμέ μπέργκερ των 19, 50 ευρώ.

«Ο τρόπος που το φτιάχνουμε, ο τρόπος που το προετοιμάζουμε, ο τρόπος που το σερβίρουμε, ο τρόπος που έρχεται στο σπίτι- όλα είναι πολύ διαφορετικά σε σχέση με τα συνηθισμένα μπέργκερ.

Για 19,50 ευρώ (συν μια χρέωση παράδοσης από το Uber Eats), το Burdorf Signature burger- με μπιφτέκι Holstein-Frisian 240 γραμμαρίων, αγγλικό μπέικον Duke of Berkshire, γαλλικό brioche, παλαιωμένο ολλανδικό τυρί και σπιτικές πίκλες- έρχεται στα σπίτια των κατοίκων του Άμστερνταμ.

Η βαθμολογία του στο Uber Eats είναι 4,8 από τα 5 αστέρια και οι παραγγελίες εκατοντάδες κάθε μέρα.

Για τη δημιουργία του τέλειου μπέργκερ χρειάστηκε μεγάλη έρευνα, δήλωσε ο σεφ Sidney Schutte, ο οποίος υπό κανονικές συνθήκες τρέχει το διάστερο εστιατόριο «Spectrum», το οποίο δεν σερβίρει burger. «Ήμουν λίγο αγχωμένος. Θα είναι καλό; Θα είναι εντάξει;»

Έπρεπε να είναι «το καλύτερο μπέργκερ που μπορεί κανείς να αγοράσει το Άμστερνταμ. Έπρεπε να είναι τέλειο», είπε. Τα ολλανδικά σχέδια για χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων COVID-19 την επόμενη εβδομάδα αποδείχθηκαν υπερβολικά αισιόδοξα και έχουν μετατεθεί για τις 28 Απριλίου το συντομότερο.

Όταν το Waldorf Astoria ανοίξει ξανά, θα πρέπει να αντιμετωπίσει ένα λαχταριστό δίλημμα: θα κρατήσει το δημοφιλές burger στο γκουρμέ μενού του;