Γ. Κεφαλογιάννης : Θα επιλέξουμε βάσει κόστους την πρόταση διαδρομής για τη σιδηροδρομική διασύνδεση Ελλάδας – Αλβανίας
Θα επιλέξουμε με βάση το κόστος την πρόταση διαδρομής για την σιδηροδρομική διασύνδεση Ελλάδας - Αλβανίας, δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, από την Κοζάνη
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
«Η κυβέρνηση έχει ξεκάθαρη θέση για το σιδηρόδρομο, για μας είναι βασική προτεραιότητα και, ειδικά φέτος, που είναι έτος σιδηροδρόμου, να σας πω ότι η δυτική Μακεδονία μπαίνει στο χάρτη των σιδηροδρομικών διασυνδέσεων», δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε, μετά την ολοκλήρωση της περιοδείας του στην Κοζάνη και την Καστοριά.
Αναφερόμενος στο θέμα της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Ελλάδας – Αλβανίας, μέσω Φλώρινας – Κρυσταλλοπηγής – Πόγραδετς, τόνισε ότι «υπάρχει μόνο μια μελέτη βιωσιμότητας και ότι πρόθεση του Υπουργείου αλλά και του ΟΣΕ είναι να εξετάσουν τη βέλτιστη δυνατή οικονομοτεχνική λύση». Υπογράμμισε ότι η διαδρομή προς Πόγραδετς μέσω Φλώρινας – Κρυσταλλοπηγής είναι «η πιο χρονοβόρα και η πιο κοστοβόρα από τις άλλες δύο προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι».
«Θέλουμε ένα έργο, που θα τελειώσει σε πάνω από 10 χρόνια ή ένα έργο που θα γίνει αρκετά νωρίτερα;», ρώτησε ο κ. Κεφαλογιάννης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κάτι οριστικό σε ό,τι αφορά τη διαδρομή. «Ξεκινάμε από μηδενική βάση και ότι η μελέτη που περιλαμβάνει και ζητήματα κόστους θα μας δείξει τη βέλτιστη διαδρομή, την οποία στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε με τον ΟΣΕ και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στους πολίτες».
Ανακοίνωσε ότι το κομμάτι της διασύνδεσης Κοζάνης -Σιάτιστας -Καλαμπάκας θα μπει στον στρατηγικό σχεδιασμό, ενώ δεν παρέλειψε να στηλιτεύσει την προηγούμενη κυβέρνηση, λέγοντας ότι «η συγκεκριμένη διαδρομή ήταν ενταγμένη στον στρατηγικό σχεδιασμό των σιδηροδρομικών δικτύων το 2014 και απεντάχθηκε με ευθύνη του ΣΥΡΙΖΑ το 2019».
Ο κ. Κεφαλογιάννης έκανε ειδική αναφορά στο θέμα των υδατοδρομίων, υπενθυμίζοντας ότι η κυβέρνηση απλούστευε τις διαδικασίες αδειοδότησης και κάλεσε τον δήμο Καστοριάς, αλλά και την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, «να φέρουν προς αξιολόγηση τις μελέτες τους για την ίδρυση υδατοδρομίων, προκειμένου να τρέξει και η αντίστοιχη χρηματοδότηση» για την κατασκευή των αναγκαίων υποδομών.
Νωρίτερα, ο περιφερειάρχης, Γιώργος Κασαπίδης, είχε αναφέρει ότι στις προτάσεις της Περιφέρειας περιλαμβάνονται τέσσερις λίμνες, όπως του Πολυφύτου στην Κοζάνη, της Καστοριάς, της Βεγορίτιδας στην περιοχή του Αμυνταίου Φλώρινας και της Πρέσπας στην ΠΕ Φλώρινας, για τη δημιουργία υποδομών υδατοδρομίων που αναμένεται να συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού της περιοχής.
Ο υφυπουργός Μεταφορών συναντήθηκε με τον αντιπεριφερειάρχη Καστοριάς, Δημήτρη Σαββόπουλο, ενώ στη συνέχεια επισκέφτηκε το Δημαρχείο της πόλης, όπου είχε συνάντηση με τον δήμαρχο, Γιάννη Κορεντσίδη. Στις συναντήσεις, παρόντες ήταν ο βουλευτής Καστοριάς, Ζήσης Τζηκαλάγιας, η επικεφαλής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου, καθώς και ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Κασαπίδης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις