Φήμες εξαγοράς της ιταλικής φίρμας Etro από την εταιρεία L Catterton
Ο ιταλικός όμιλος μόδας Etro δήλωσε τη Δευτέρα ότι αξιολογεί πιθανές συνεργασίες για να δρομολογήσει τη μελλοντική του ανάπτυξη μετά από αναφορές ενδιαφέροντος από την εταιρεία εξαγοράς L Catterton
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
Ο ιταλικός όμιλος μόδας Etro δήλωσε τη Δευτέρα ότι αξιολογεί πιθανές συνεργασίες για να δρομολογήσει τη μελλοντική του ανάπτυξη μετά από αναφορές ενδιαφέροντος από την εταιρεία εξαγοράς L Catterton
Μια πηγή κοντά στο θέμα νωρίτερα τη Δευτέρα δήλωσε στο Reuters ότι η μάρκα πολυτελείας με έδρα το Μιλάνο εξετάζει το ενδεχόμενο έκφρασης ενδιαφέροντος από την L Catterton, μια εταιρεία επενδύσεων που δημιουργήθηκε από μια συνεργασία μεταξύ της Catterton, της LVMH και του ιδιοκτήτη της Bernard Arnault.
Η πηγή ανέφερε ότι οι συνομιλίες μεταξύ της οικογενειακής εταιρείας του Μιλάνου, η οποία επικουρείται από τον Rothschild και της εταιρείας ιδιωτικών μετοχών βρίσκονται σε προκαταρκτικό στάδιο.
Ερωτηθείς για ένα σχόλιο, ο οίκος Etro είπε ότι η ομάδα «επικεντρώνεται στη δημιουργία των συνθηκών για τη μελλοντική ανάπτυξη των επιχειρήσεων» και «διερευνώνται επίσης πιθανές συνεργασίες για να βοηθήσουν αυτή τη διαδικασία».
Μέχρι στιγμής, δεν έχουν επιτευχθεί δεσμευτικές συμφωνίες, πρόσθεσε.
Ο L Catterton αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η πανδημία οδήγησε σε μια άνευ προηγουμένου πτώση των πωλήσεων για τη βιομηχανία μόδας και πολυτελείας το 2020, προκαλώντας συμφωνίες M&A.
Τους τελευταίους μήνες, η ιταλική ομάδα μόδας OTB απέκτησε τη γερμανική ετικέτα Jil Sander και ο κατασκευαστής ειδών σκι, Moncler, συμφώνησε να αγοράσει μικρότερες ιταλικές φίρμες high end ένδυσης όπως την Stone Island.
Το ενδιαφέρον του L Catterton για τον όμιλο Etro αναφέρθηκε για πρώτη φορά από την ιταλική εφημερίδα Il Sole 24 Ore.
Η ομάδα ανέφερε βασικό κέρδος 16 εκατομμυρίων ευρώ το 2019, ανέφερε η εφημερίδα.
Η Etro, διάσημη για τα πολύχρωμα μοτίβα paisley, ιδρύθηκε από τον Gimmo Etro ως εταιρεία υφασμάτων στο Μιλάνο το 1968 και παραμένει μια οικογενειακή επιχείρηση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις