Το παρασκήνιο πίσω από το στριπτίζ της Σοφίας Λόρεν στο «Χθες, Σήμερα και Αύριο»
Σε ένα μικρό ρωμαϊκό διαμέρισμα, το φως φιλτράρεται από τα παραθυρόφυλλα με τη χαρούμενη μελωδία του Henry Weight στο παρασκήνιο, η Σοφία Λόρεν αποπλανεί τον Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι
Σε ένα μικρό ρωμαϊκό διαμέρισμα, το φως φιλτράρεται από τα παραθυρόφυλλα με τη χαρούμενη μελωδία του Henry Weight στο παρασκήνιο, η Σοφία Λόρεν αποπλανεί τον Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι . Τρέμοντας σαν φύλλο στο ροζ κρεβάτι της πόρνης, ακολουθεί με τα σχεδόν τρομαγμένα μάτια του προσεκτικά την αισθησιακή και άτακτη χορογραφία της. Αφού έβγαλε το φόρεμά της και αποκάλυψε ένα εξαιρετικά σέξι κορμάκι, η Μάρα αφαιρεί νωχελικά τις κάλτσες της. Γλιστράει απαλά τις μαύρες μεταξωτές κάλτσες από τα ψηλά πόδια της χωρίς να χάνει την οπτική της επαφή από τον πελάτη της.
Η σκηνή είναι η επιτομή της κομψότητας, κάθε κίνηση και έκφραση τείνει στην τελειότητα, όπως μια σκηνική παράσταση, αφήνοντας τον Μαστρογιάννι μαγεμένο.
Αλλά ποιος θεατής θα κατάφερνε να ξεπεράσει αυτό το ερωτικό σοκ;
Μια συνάντηση αισθησιασμού και χιούμορ
Θεωρείται μία από τις πιο εικονικές σκηνές στον κινηματογράφο, το στριπτίζ της Σοφίας Λόρεν έχει σηματοδοτήσει αρκετές γενιές και έχει γίνει φαντασίωση για πολλά αγόρια και κορίτσια της δεκαετίας του 50 και του 60. Σε αυτή τη σιωπηλή ατμόσφαιρα, η όμορφη Ιταλίδα σαγηνεύεται τόσο από το όνειρο της όσο και από την ατίθαση στάση της. Τον προκαλεί με το βλέμμα της και δεν διστάζει να αφήσει τον πελάτη της με τη γλώσσα του να κρέμεται και τα μάτια να διογκώνονται, δίχως να τελειώσει τη μικρή της παράσταση.
Αδιαμφησβήτητη νικήτρια του Βραβείου Ακαδημίας του 1965 για την Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία , η ταινία «Χθες, Σήμερα και Αύριο» έχει αποπλανήσει το κοινό με τη δυαδικότητα αυτής της σκηνής, η οποία είναι τόσο σαρκική όσο είναι γεμάτη κωμωδία.
Το 2019 την ρώτησαν σχετικά με τις αναμνήσεις της για την επίμαχη σκηνή, η Σοφία Λόρεν θυμάται: «Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό να δώσουμε στον Μαστρογιάννι την ευκαιρία να είναι τρομερά αστείος, όπως ήταν στην πραγματικότητα. Και νομίζω ότι αυτό ήταν πραγματικά η εξυπνάδα της ταινίας. Και νομίζω ότι φαίνεται ακόμα και σήμερα. Λατρεύω ότι οι άνθρωποι το απολαμβάνουν ακόμα και τους κάνει να γελούν πολύ. Νιώθω χαρούμενη που εξακολουθώ να κάνω τους ανθρώπους να χαμογελούν.
Αν η σκηνή φαίνεται τόσο φυσική όσο και περίπλοκη, είναι πιθανό επειδή το «Χθες, Σήμερα, Αύριο» ήταν η έβδομη συνεργασία μεταξύ της Σοφίας Λόρεν και του Μαρτσέλο Μαστρογιάννι.
- Μαγδεμβούργο: Το προφίλ του δράστη της επίθεσης – Σαουδάραβας που είχε αποκηρύξει το Ισλάμ, υποστήριζε το AfD
- Καταλύτης η ΚΕΔΕ για τις Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και τον ΝΟΚ
- Καλαμάτα: «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» – 10 μέρες σχεδίαζε τον φόνο ο δράστης
- Από το μπαλάκι του τένις μέχρι το κορίτσι του Μπαζ: Άγνωστες ιστορίες από το «Μόνος στο Σπίτι» που θα σου κάψουν το μυαλό
- Ο Ιωάννης Μεταξάς και η απόπειρα για έναν ελληνικό φασισμό
- Ανδρουλάκης: Για να φύγει η ΝΔ από την κυβέρνηση χρειάζεται άλλο στυλ αντιπολίτευσης