Η Apple «τσεπώνει» ποσοστό και από τα podcasts
Η Apple είναι εκείνη που «ανακάλυψε» περισσότερο ή λιγότερο το podcasting. Τώρα θα προσπαθήσει να κερδίσει χρήματα από αυτο: Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει την πώληση συνδρομών σε podcast και να διατηρήσει ένα κομμάτι κάθε συναλλαγής για τον εαυτό της.
Η Apple είναι εκείνη που «ανακάλυψε» περισσότερο ή λιγότερο το podcasting. Τώρα θα προσπαθήσει να κερδίσει χρήματα από αυτο: Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει την πώληση συνδρομών σε podcast και να διατηρήσει ένα κομμάτι κάθε συναλλαγής για τον εαυτό της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, Tim Cook, ανέφερε εν συντομία τα σχέδια για την παρουσίαση μιας λειτουργίας συνδρομής κατά την κεντρική εκδήλωση της εταιρείας την Τρίτη, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Ωστόσο, ένα άτομο που είναι εξοικειωμένο με τα σχέδια της Apple έγραψε στο Recode:
Από τον επόμενο μήνα, η Apple θα επιτρέπει στους εκδότες podcast να πωλούν συνδρομές σε μεμονωμένες εκπομπές ή ομάδες εκπομπών και να ορίζουν τις δικές τους τιμές, ξεκινώντας από 49 σεντς το μήνα στις ΗΠΑ.
Η Apple δεν θα απαιτήσει από podcasters να δημιουργήσουν αποκλειστικές εκπομπές μόνο για την Apple, αλλά θέλει να κάνουν διάκριση ανάμεσα σε πράγματα που ήδη διανέμουν μέσω της Apple και πράγματα που ανεβαίνουν σε άλλες πλατφόρμες: Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει εκπομπές χωρίς διαφημίσεις με επιπλέον περιεχόμενο ή ολοκαίνουργιες εκπομπές που υπάρχουν μόνο στην Apple.
Η Apple θα διατηρήσει το 30% των εσόδων από συνδρομές που δημιουργούν οι δημιουργοί κατά το πρώτο έτος στην πλατφόρμα. Μετά από αυτό, η περικοπή της Apple θα μειωθεί στο 15%. Αυτό είναι το ίδιο σχήμα τιμολόγησης που χρησιμοποιεί ήδη η Apple για άλλες συνδρομητικές υπηρεσίες, όπως σε τηλεοπτικές πλατφόρμες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις