Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Η Rosé των Blackpink είναι η νέα μούσα της Tiffany & Co

Η Rosé των Blackpink είναι η νέα μούσα της Tiffany & Co

Η Rosé, μέλος του διάσημου συγκροτήματος της Κ-POP Blackpink, έχει σχεδόν φυσική σχέση με τον φημισμένο οίκο κοσμημάτων.

Η Rosé των Blackpink είναι πλέον παγκόσμια πρέσβειρα του brand Tiffany & Co.

Γεννημένη στη Νέα Ζηλανδία και μεγαλωμένη στην Αυστραλία, η Rosé έχει σχεδόν φυσική σχέση με τον φημισμένο οίκο κοσμημάτων.

«Πάντα μου άρεσε να φοράω κοσμήματα του Tiffany. Το να είμαι κομμάτι ενός εμβληματικού brand που αποτελεί μέρος της ζωής μου εδώ και πολύ καιρό το κάνει πολύ πιο ξεχωριστό για μένα» δήλωσε η Rosé.

«Είναι μεγάλη τιμή και είμαι ενθουσιασμένη που συμμετέχω στην καμπάνια HardWear και ανυπομονώ να τη δουν όλοι» τόνισε.

Η τραγουδίστρια δήλωσε ότι τα πρώτα σκουλαρίκια που φόρεσε ήταν δώρο της μητέρας της, κλασικό σχέδιο Tiffany & Co από λευκόχρυσο.

Το μέλος του γυναικείου γκρουπ της K-pop, το οποίο έχει 37 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram και 60,2 εκατομμύρια συνδρομητές στο Youtube, θα πρωταγωνιστεί στην ψηφιακή καμπάνια του Tiffany & Co.

Τους τελευταίους μήνες, η Rosé εντοπίστηκε να φοράει κολιέ από αλυσίδες από τη συλλογή Hardwear, καθώς προωθούσε τα πρώτα σόλο της single, «On the Ground» και «Gone».

Όταν τα συνδύασε με δημιουργίες των σχεδιαστών Ashley Williams, Vivienne Westwood και David Koma, υπό την καθοδήγηση της στυλίστριας Min-Hee Park, μέλος της ομάδας που επιμελείται τις εμφανίσεις των Blackpink βοήθησε στην ενίσχυση του προφίλ του Tiffany στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, εκεί όπου πολλές νέες ακολουθούν κάθε κίνηση και τάση του νοτιοκορεατικού γκρουπ.

Η συλλογή HardWear είναι εμπνευσμένη από ένα βραχιόλι του 1971, από το αρχείο του Tiffany & Co με χαρακτηριστικά τους επιχρυσωμένους κρίκους και τα βιομηχανικά σχήματα.

Οι ηθοποιοί Ελ Φάνινγκ και Λουπίτα Νιόνγκο και ο μουσικός Τζάκσον Γι, μέλος του κινεζικού ποπ γκρουπ TFBoys είναι επίσης σύμφωνα με το ΑΠΕ, πρόσωπα της καμπάνιας του brand.

Must in

Λάκης Λαζόπουλος: Τι σχέση έχουν οι Δέκα Μικροί Μήτσοι με την υπέρταση;

«Τα πάντα» είναι η αυθόρμητη συγκινητική απάντηση που δίνει ο Λάκης Λαζόπουλος όταν ακούει το όνομα Τασούλα. Τα συναισθήματα από την χαρά στη συγκίνηση στο γέλιο και στην χαρμολύπη εναλλάσσονται με ταχύτητα φωτός στο παιχνίδι των γρήγορων ερωτήσεων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024