Η Rosé των Blackpink είναι η νέα μούσα της Tiffany & Co
Η Rosé, μέλος του διάσημου συγκροτήματος της Κ-POP Blackpink, έχει σχεδόν φυσική σχέση με τον φημισμένο οίκο κοσμημάτων.
Η Rosé των Blackpink είναι πλέον παγκόσμια πρέσβειρα του brand Tiffany & Co.
Γεννημένη στη Νέα Ζηλανδία και μεγαλωμένη στην Αυστραλία, η Rosé έχει σχεδόν φυσική σχέση με τον φημισμένο οίκο κοσμημάτων.
«Πάντα μου άρεσε να φοράω κοσμήματα του Tiffany. Το να είμαι κομμάτι ενός εμβληματικού brand που αποτελεί μέρος της ζωής μου εδώ και πολύ καιρό το κάνει πολύ πιο ξεχωριστό για μένα» δήλωσε η Rosé.
«Είναι μεγάλη τιμή και είμαι ενθουσιασμένη που συμμετέχω στην καμπάνια HardWear και ανυπομονώ να τη δουν όλοι» τόνισε.
Η τραγουδίστρια δήλωσε ότι τα πρώτα σκουλαρίκια που φόρεσε ήταν δώρο της μητέρας της, κλασικό σχέδιο Tiffany & Co από λευκόχρυσο.
Το μέλος του γυναικείου γκρουπ της K-pop, το οποίο έχει 37 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram και 60,2 εκατομμύρια συνδρομητές στο Youtube, θα πρωταγωνιστεί στην ψηφιακή καμπάνια του Tiffany & Co.
View this post on Instagram
Τους τελευταίους μήνες, η Rosé εντοπίστηκε να φοράει κολιέ από αλυσίδες από τη συλλογή Hardwear, καθώς προωθούσε τα πρώτα σόλο της single, «On the Ground» και «Gone».
Όταν τα συνδύασε με δημιουργίες των σχεδιαστών Ashley Williams, Vivienne Westwood και David Koma, υπό την καθοδήγηση της στυλίστριας Min-Hee Park, μέλος της ομάδας που επιμελείται τις εμφανίσεις των Blackpink βοήθησε στην ενίσχυση του προφίλ του Tiffany στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, εκεί όπου πολλές νέες ακολουθούν κάθε κίνηση και τάση του νοτιοκορεατικού γκρουπ.
Η συλλογή HardWear είναι εμπνευσμένη από ένα βραχιόλι του 1971, από το αρχείο του Tiffany & Co με χαρακτηριστικά τους επιχρυσωμένους κρίκους και τα βιομηχανικά σχήματα.
Οι ηθοποιοί Ελ Φάνινγκ και Λουπίτα Νιόνγκο και ο μουσικός Τζάκσον Γι, μέλος του κινεζικού ποπ γκρουπ TFBoys είναι επίσης σύμφωνα με το ΑΠΕ, πρόσωπα της καμπάνιας του brand.
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις