H REPLAY – FASHION BOX SpA αντιδρά γρήγορα στην πανδημία
Κλείνοντας το 2020 με τζίρο 234.3 εκ. και αύξηση 10% στο πρώτο τρίμηνο του 2021
Η Fashion Box, η εταιρεία που κατέχει το brand Replay, έκλεισε το 2020 με πωλήσεις στα 234,3 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας πτώση μόλις -11,4% ως αποτέλεσμα της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων που απαιτούνται για την αντιμετώπισή της. Τα EBITDA ανήλθαν στο 10% του κύκλου εργασιών.
Το 2020 σημειώθηκε αύξηση των εξαγωγών, φτάνοντας το 92% του κύκλου εργασιών, κατανεμημένου μεταξύ της Ευρώπης με 72% και του υπόλοιπου κόσμου με 20%, με ιδιαίτερη έμφαση στη Μέση Ανατολή και την Ασία.
Τέλος, αναλύοντας τις επιδόσεις της εταιρίας στα διάφορα κανάλια, το κανάλι ηλεκτρονικού εμπορίου συνέχισε την ανοδική του πορεία, καταγράφοντας αύξηση 8% σε σύγκριση με το 2019, με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στην Ανατολική Ευρώπη (+ 16%) και στη Βόρεια Ευρώπη (+ 15%).
Ως αποτέλεσμα των περιοριστικών μέτρων που κατέστησαν αναγκαία από την πανδημία, οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση, κατά 25% συνολικά σε σύγκριση με το 2019. Παρόλα αυτά η
- Αρκάς: Η χριστουγεννιάτικη καλημέρα
- Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης για δύο μοναδικές συναυλίες στο VOX
- Κακοκαιρία «Elena»: Κατά τόπους βροχές και χιονοπτώσεις φέρνουν τα Χριστούγεννα
- Η κατάρα του «λευκού χρυσού» – Πώς η εξόρυξη για λίθιο στην Αργεντινή στέγνωσε τις βρύσες σε πόλεις αυτοχθόνων
- FIFA: O νέος κανονισμός για τη χειμερινή αγορά – Η δίκαιη αιτία, ο ορισμός αποζημίωσης και οι κυρώσεις
- Ουκρανία: «Μαζική επίθεση» με βαλλιστικούς πυραύλους από τη Ρωσία – Σε εγκαταστάσεις ενέργειας