VW ID.4 GTX: Νέος κόσμος επιδόσεων
Η VW προσθέτει μια νέα χροιά επιδόσεων στο ηλεκτροκίνητο σύμπαν της με την μορφή του ID.4 το οποίο αποκτά τα διακριτικά GTX, ένα δεύτερο ηλεκτροκινητήρα και επιπλέον ισχύ.
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
H γερμανική φίρμα συνεχίζει την λογική πολλαπλασιασμού των ηλεκτρικών προτάσεων της που πλέον αποκτούν μια νέα σπορ διάσταση.
Τις συστάσεις για αυτή την νέα… τροπή αναλαμβάνει να δώσει η έκδοση GTX του ID.4, όπου GTX το ηλεκτρικό ισοδύναμο των GTI.
Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του ID.4, η GTX αξιοποιεί την αρχιτεκτονική ΜΕΒ η οποία όμως στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενεί το γνωστό ηλεκτρικό μοτέρ των 204 ίππων συν ένα ακόμα το οποίο τοποθετείται στον μπροστινό άξονα, αυξάνοντας την συνολική ισχύ σε 299 ίππους.
Φυσικά, εκτός από τη γενναιόδωρη ισχύ η παρουσία ενός κινητήρα για κάθε έναν από τους άξονες συνεπάγεται και τετρακίνηση.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το ηλεκτρικό σύνολο εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, χρόνο αντίστοιχο του Golf GTI και παρά το επιπλέον βάρος του ID.4.
Σε κάθε περίπτωση, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή αυτονομία η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται σε 180 χλμ./ώρα.
Για τους ίδιους ακριβώς λόγους, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το ID.4 GTX κινείται με την συνδρομή του ενός κινητήρα ισχύος 204 ίππων. Αν ωστόσο ο οδηγός πιέσει περισσότερο το δεξί πεντάλ ή αν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης σε κάποιον από τους τροχούς παρεμβαίνει και ο δεύτερος κινητήρας.
Η άφθονη ισχύς μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί και με πιο σπορ χαρακτηριστικά χάρη στο προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport το οποίο προσθέτει στην εξίσωση μια χαμηλότερη ανάρτηση και ένα ανάλογου προσανατολισμού σύστημα διεύθυνσης. Για όσους αναζητούν κάτι ακόμα παραπάνω υπάρχει και το πακέτο Sport Plus το οποίο προσθέτει ενεργά αμορτισέρ.
Το ID.4 GTX εφοδιάζεται με την μεγαλύτερη μπαταρία των 77 KWh που όμως με δεδομένες τις αυξημένες απαιτήσεις ενέργειας προσφέρει αυτονομία 480 χλμ. (έναντι 522 χλμ. στην μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση των 204 ίππων).
Σε κάθε περίπτωση, το GTX επωφελείται από το ίδιο κύκλωμα φόρτισης το οποίο επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως και 125 KW, διαδικασία η οποία εξασφαλίζει περίπου 300 χλμ. αυτονομίας σε μόλις μισή ώρα.
Φυσικά η VW δεν παραλείπει να σηματοδοτήσει τη διαφορετικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης με μια σειρά σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων. Σε αυτές συγκαταλέγονται ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, η παρουσία φώτων LED στις «εισαγωγές» αέρα, ο πιο αιχμηρός αεροδυναμικός διαχύτης και οι νέου σχεδιασμού ζάντες των 20 ιντσών.
Η έκδοση εφοδιάζεται με φώτα Matrix LED σε συνδυασμό με δυναμικούς δείκτες αλλαγής πορείας ενώ την εικόνα συμπληρώνει η χαρακτηριστική διχρωμία.
Στο εσωτερικό παρεπιδημούν οι συνήθεις αναβαθμίσεις που ακολουθούν τις εκδόσεις επιδόσεων της VW, μεταξύ των οποίων πεντάλ από χάλυβα, σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές και σπορ τιμόνι. Στις εξοπλιστικές προδιαγραφές της έκδοσης συγκαταλέγονται επίσης σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού, ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών σε συνδυασμό με infotainment 10,0 ιντσών με δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών. Φυσικά οι αγοραστές της έκδοσης θα έχουν στη διάθεσή τους μια ευρεία γκάμα επιλογών και πακέτων, μεταξύ των οποίων πανοραμική ηλιοροφή, ηχομονωτικές γυάλινες επιφάνειες, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα καθώς και infotainment 12,0 ιντσών σε συνδυασμό με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι παρά την παρουσία ενός δεύτερου κινητήρα, δεν έχουν μεταβληθεί οι χωροταξικές αρετές του μοντέλου το οποίο εξακολουθεί να προσφέρει χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ που ξεκινά από τα 543 και φτάνει έως τα 1.575 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Το προφίλ της έκδοσης συμπληρώνει μια ευρεία λίστα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης αν και πολλά από αυτά ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Ανάμεσα τους μπορεί να επιλέξει κανείς σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, κάμερα περιμετρικής όρασης καθώς και ενεργό cruise control το οποίο με τη σειρά του αποτελεί δομικό στοιχείο του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist.
H διάθεσή του ID.4 GTX αναμένεται να ξεκινήσει πολύ σύντομα καθώς στη Γερμανία όπου διατίθεται από 50.415 ευρώ ήδη άνοιξαν τα βιβλία παραγγελιών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις