Ιησούς από τη Ναζαρέτ: Το τέχνασμα για το καθηλωτικό βλέμμα του ηθοπoιού
Θεωρείται ως η μεγαλύτερη θρησκευτική παραγωγή στην ιστορία της μικρής και της μεγάλης οθόνης, που αναφέρεται στη Γέννηση, τη Ζωή, τα Πάθη και την Ανάσταση του Ιησού Χριστού.
Ο Ιταλός σκηνοθέτης Φράνκο Τζεφιρέλι απέδωσε με ευλάβεια τα Πάθη του Ιησού, αναπαριστώντας τα γεγονότα με πίστη στις Γραφές και απόλυτο σεβασμό στην ιερότητα του θέματος.
Πώς κατάφερε να τονίσει το βλέμμα αυτό που κοιτά στην ψυχή του τηλεθεατή;
Χρησιμοποιώντας μια λεπτή γραμμή από σκούρο μπλε eyeliner στο πάνω βλέφαρο και μια λεπτή γραμμή λευκού eyeliner στο κάτω, ο πρωταγωνιστής είχε ακόμα πιο έντονο βλέμμα.
Η τρομερή ταύτισή του με τον Ιησού Χριστό είχε πολλές συνέπειες στην πορεία του ηθοποιού. Φαίνεται ότι συνδέθηκε τόσο πολύ με το ρόλο στη συνείδηση του κόσμου αλλά και όλων των δημιουργών, που δυσκολεύτηκε πολύ μετά τη σειρά.
Ο ίδιος έχει δηλώσει πως εκτός από το ότι ήταν ο κορυφαίος ρόλος που έπαιξε ποτέ, αυτή η ερμηνεία του τον έφερε κοντά στον Θεό. Δεν μπόρεσε ποτέ ξανά να ερμηνεύσει κάτι καλύτερα, γεγονός που αποδείχθηκε στην πορεία. Όλοι οι μετέπειτα ρόλοι του πέρασαν απαρατήρητοι.
Τα γυρίσματα της σειράς ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 1975 και ολοκληρώθηκαν τον Μάιο του 1976 και έγιναν στο Μαρόκο και την Τυνησία.
- Κροατία: Δασική πυρκαγιά κοντά σε δημοφιλή τουριστικό προορισμό
- Τραμπ: «Δεν θα αλλάξει θεμελιωδώς» η εκστρατεία του εάν αποσυρθεί ο Μπάιντεν
- Μπανγκλαντές: Δεκάδες νεκροί από τις ταραχές, καίγεται η δημόσια τηλεόραση, διακόπηκε η σύνδεση στο διαδίκτυο
- Ισραήλ: Σκότωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της επίλεκτης δύναμης Ραντουάν της Χεζμπολάχ στον Λίβανο
- Φωτιά: Δυναμώνει η πυρκαγιά στο όρος Πάικο στην Πέλλα – Φυσούν δυνατοί άνεμοι
- Στα «ΝΕΑ» της Παρασκευής: Τέσσερα «δώρα»