Έρευνα: Οι μισοί 15χρονοι στην Ελλάδα αναγνωρίζουν τα fake news
Το 51,3% των παιδιών στην Ελλάδα δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς
- Αλέκος Αλεξανδράκης: Ο πρίγκιπας της σκηνής και της οθόνης
- Σοβαρή καταγγελία 27χρονης εις βάρος των γονέων της – Υποστήριξε ότι την άφησαν δεμένη στο κρεβάτι της
- «Έχω κάνει μήνυση» - Τι ανέφερε ο πατέρας του 12χρονου που εγκλωβίστηκε σε φρεάτιο
- Ανείπωτη καταστροφή από τις φωτιές στην Καλιφόρνια - Πάνω από 130 σπίτια έχουν γίνει στάχτη
Η πιο κοινή ψηφιακή δεξιότητα που διδάσκεται στα σχολεία των χωρών του ΟΟΣΑ είναι η κατανόηση των επιπτώσεων από τη δημοσιοποίηση διαδικτυακά πληροφοριών (ποσοστό 76%), ενώ η πιο σπάνια δεξιότητα είναι πώς να εντοπίζονται παραπλανητικά e-mail (ποσοστό 41%). Τα στοιχεία του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης για τους 15χρονους δείχνουν πως μόνο οι μισοί μαθητές (ποσοστό περίπου 54% κατά μέσο όρο) διδάσκονται πώς να αναγνωρίζουν εάν οι πληροφορίες που διαβάζουν είναι αξιόπιστες ή όχι. Η Ελλάδα βρίσκεται κάτω του μέσου όρου, καθώς το 51,3% των 15χρονων μαθητών δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις