Έρευνα: Οι μισοί 15χρονοι στην Ελλάδα αναγνωρίζουν τα fake news
Το 51,3% των παιδιών στην Ελλάδα δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Τα ζώδια σήμερα: Γλύκανε μωρέ λίγο, μην είσαι σαν κακό χρόνο να'χεις
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
Η πιο κοινή ψηφιακή δεξιότητα που διδάσκεται στα σχολεία των χωρών του ΟΟΣΑ είναι η κατανόηση των επιπτώσεων από τη δημοσιοποίηση διαδικτυακά πληροφοριών (ποσοστό 76%), ενώ η πιο σπάνια δεξιότητα είναι πώς να εντοπίζονται παραπλανητικά e-mail (ποσοστό 41%). Τα στοιχεία του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης για τους 15χρονους δείχνουν πως μόνο οι μισοί μαθητές (ποσοστό περίπου 54% κατά μέσο όρο) διδάσκονται πώς να αναγνωρίζουν εάν οι πληροφορίες που διαβάζουν είναι αξιόπιστες ή όχι. Η Ελλάδα βρίσκεται κάτω του μέσου όρου, καθώς το 51,3% των 15χρονων μαθητών δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις