Έρευνα: Οι μισοί 15χρονοι στην Ελλάδα αναγνωρίζουν τα fake news
Το 51,3% των παιδιών στην Ελλάδα δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς
Η πιο κοινή ψηφιακή δεξιότητα που διδάσκεται στα σχολεία των χωρών του ΟΟΣΑ είναι η κατανόηση των επιπτώσεων από τη δημοσιοποίηση διαδικτυακά πληροφοριών (ποσοστό 76%), ενώ η πιο σπάνια δεξιότητα είναι πώς να εντοπίζονται παραπλανητικά e-mail (ποσοστό 41%). Τα στοιχεία του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης για τους 15χρονους δείχνουν πως μόνο οι μισοί μαθητές (ποσοστό περίπου 54% κατά μέσο όρο) διδάσκονται πώς να αναγνωρίζουν εάν οι πληροφορίες που διαβάζουν είναι αξιόπιστες ή όχι. Η Ελλάδα βρίσκεται κάτω του μέσου όρου, καθώς το 51,3% των 15χρονων μαθητών δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς.
- Ρομπότ ζωγράφισε πίνακα, τον πούλησε για ένα εκατ. ευρώ
- Πύρινη κόλαση η Καλιφόρνια – Στάχτη δεκάδες σπίτια κοντά στο Λος Άντζελες
- Δήμαρχος Ρόδου: Χωρίς την Αυτοδιοίκηση πρόσωπο με πρόσωπο με την κοινωνία, κράτος δεν στέκεται
- Ενδοοικογενειακή βία: Έναν εφιάλτη βίωνε μητέρα παιδιών ΑΜΕΑ στα χέρια του συζύγου της
- Αμστερνταμ: Επειγόντως στην Ολλανδία ο ισραηλινός ΥΠΕΞ – Αναχώρησε το πρώτο αεροπλάνο για την επιστροφή των οπαδών
- Gen Z: Έρευνα δείχνει ότι το 50% δεν θέλει το TikTok