Έρευνα: Οι μισοί 15χρονοι στην Ελλάδα αναγνωρίζουν τα fake news
Το 51,3% των παιδιών στην Ελλάδα δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς
Η πιο κοινή ψηφιακή δεξιότητα που διδάσκεται στα σχολεία των χωρών του ΟΟΣΑ είναι η κατανόηση των επιπτώσεων από τη δημοσιοποίηση διαδικτυακά πληροφοριών (ποσοστό 76%), ενώ η πιο σπάνια δεξιότητα είναι πώς να εντοπίζονται παραπλανητικά e-mail (ποσοστό 41%). Τα στοιχεία του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης για τους 15χρονους δείχνουν πως μόνο οι μισοί μαθητές (ποσοστό περίπου 54% κατά μέσο όρο) διδάσκονται πώς να αναγνωρίζουν εάν οι πληροφορίες που διαβάζουν είναι αξιόπιστες ή όχι. Η Ελλάδα βρίσκεται κάτω του μέσου όρου, καθώς το 51,3% των 15χρονων μαθητών δηλώνει ότι διδάσκεται επαρκώς το να καταλαβαίνει ποιες ειδήσεις και πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή ψευδείς.
- Βανδάλισαν τις «καρδιές» στο Δήμο Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη
- Απώλεια βάρους: Το νούμερο στη ζυγαριά δεν είναι το πιο σημαντικό
- Στην Ευρώπη στοιχίζουν διπλά οι χαμένες ευκαιρίες
- Ακόμα δεν είπαμε «αντίο» στο καλοκαίρι και η Κέιτ Μίντλετον σχεδιάζει τις εκδηλώσεις των Χριστουγέννων στο παλάτι
- Γιαννούλης: Ιδανικότερη επιλογή για τον ΣΥΡΙΖΑ ο Φάμελλος – Ο Κασσελάκης έπεσε στην παγίδα του Μητσοτάκη
- Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Φιλοξενία όλων των παιδιών στα Κ.Δ.Α.Π με χαμηλό μηνιαίο αντίτιμο