Γιαμαρέλλου για self test: Είχαν αποτέλεσμα – Ολοι πρέπει να δείχνουν αίσθημα ευθύνης
H κ. Γιαμαρέλλου τόνισε ότι θα την ανησυχούσε περισσότερο αν τα τεστ έδειχναν ψευδώς αρνητικά αποτελέσματα.
- Πέθανε η 18χρονη που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στο Αγρίνιο – Και δεύτερο παιδί θρηνεί η οικογένεια
- Στοιχεία σοκ για την ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σε δέκα μήνες
- Τι φταίει και δεν φτάνει ο προϋπολογισμός για φάρμακα στα νοσοκομεία
- Οι παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές στη φέτα - «Είναι πλέον αδικαιολόγητες» λένε οι παραγωγοί
Για την πορεία της πανδημίας στην Ελλάδα και τα περιστατικά με τα ψευδώς θετικά self tests των μαθητών μίλησε η καθηγήτρια Παθολογίας Λοιμώξεων ΕΚΠΑ, Ελένη Γιαμαρέλλου.
Όπως τόνισε η κ. Γιαμαρέλλου, θα την ανησυχούσε περισσότερο αν τα τεστ έδειχναν ψευδώς αρνητικά αποτελέσματα. «Γιατί θα ξέφευγαν από τον σκοπό που είχαν» συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε και στην αρχή της εφαρμογής των rapid tests.
«Πάντως είναι γεγονός πως από τη μία ανοίξαμε τα λύκεια, το λιανεμπόριο και σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν αποδίδεται αύξηση των κρουσμάτων. Που σημαίνει ότι τα self tests, παρά τα μειονεκτήματα, είχαν αποτέλεσμα» πρόσθεσε η καθηγήτρια Παθολογίας Λοιμώξεων του ΕΚΠΑ.
«Πρέπει να προσέξουμε την τεχνική που κάνουμε τα self tests και να ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν σε αυτά» τόνισε η κυρία Γιαμαρέλλου, υπογραμμίζοντας ότι θα πρέπει οι μαθητές που δεν καταφέρνουν να το ολοκληρώσουν να απευθυνθούν στους αρμόδιους φορείς και να μην υποστηρίξουν ψευδώς ότι είναι αρνητικοί.
Για την πορεία της πανδημίας και την απελευθέρωση των δραστηριοτήτων από το ερχόμενο Σάββατο, η κυρία Γιαμαρέλλου ανέφερε ότι όλα δείχνουν ότι η κατάσταση σταθεροποιείται και έρχονται καλύτερες ημέρες. «Αν δεν προσέξουμε και χαλαρώσουμε, κανείς δεν θέλει να σκεφθεί τι μπορεί να γίνει» σημείωσε, προσθέτοντας ότι «όλοι πρέπει να δείχνουν ένα αίσθημα ευθύνης, προς τον εαυτό του και τους άλλους».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις