Ο οίκος The Fabricant βάζει την μόδα στην ψηφιακή εποχή
Η νέα συλλογή ψηφιακών ενδυμάτων RenaiXance προέκυψε από τη συνεργασία του ψηφιακού οίκου μόδας The Fabricant με τον οίκο ψηφιακών υποδημάτων RTFKT
Σε ενδύματα της περιόδου της Αναγέννησης και σε κοστούμια θεατρικών έργων με θέμα την αναγέννηση αναφέρεται η συλλογή ψηφιακών ενδυμάτων RenaiXance που προέκυψε από τη συνεργασία του ψηφιακού οίκου μόδας The Fabricant με τον οίκο ψηφιακών υποδημάτων RTFKT.
Οι δημιουργίες της νέας συλλογής δημιουργήθηκαν ως NFT για το ψηφιακό σύμπαν.
View this post on Instagram
«RenaiXance σημαίνει να αναγεννιέσαι, σημειώνοντας ότι στον ψηφιακό κόσμο μπορούμε να αναγεννηθούμε ξανά και ξανά, μετασχηματιζόμενοι καθημερινά για να εκφράσουμε πολλαπλούς εαυτούς», είπε στο Dezeen η Michaela Larosse, επικεφαλής περιεχομένου στον οίκο The Fabricant.
Στόχος της κολεξιόν είναι ο εκ νέου οραματισμός δυαδικών ενδυμάτων, επανερμηνεύοντας τις ιδέες της αρρενωπότητας και θηλυκότητας μέσω της προσέγγισης «η αναγέννηση συναντά το καθημερινό ένδυμα».
«Γίνεται λιγότερο ενδιαφέρων ένας χαρακτήρας αν φορά ρόμπα ή κορσέ ανεξαρτήτως φύλου;» αναρωτήθηκε η Larosse.
«Για αυτή τη συνεργασία με τον RTFKT, θελήσαμε να παρουσιάσουμε μια κολεξιόν με σαφή εικόνα της δυνατότητας που έχει η ψηφιακή μόδα να είναι ρευστή και να κινείται πέρα από τις προϋπάρχουσες νόρμες όσον αφορά το φύλο» πρόσθεσε η ίδια σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Η ίδια επισήμανε δε ότι «η ψηφιακή μόδα βρίσκει προφανή εφαρμογή στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών· όμως, οι εικόνες στα βιντεοπαιχνίδια και τα Skins εξακολουθούν να συμμορφώνονται με τις ιδέες για το φύλο που επικρατούν στον πραγματικό κόσμο, διακινώντας τις παλιές αντιλήψεις για την αρρενωπότητα και θηλυκότητα».
View this post on Instagram
Αξίζει να σημειωθεί τέλος πως τα κομμάτια της νέα συλλογής μπορούν να φορεθούν στον εικονικό κόσμο, για παράδειγμα σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και από avatar σε βιντεοπαιχνίδια.
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις