Επταθέσιο MPV με SUV έμπνευση ετοιμάζει η Dacia
Η Dacia ετοιμάζεται να αντικαταστήσει το πολυμορφικό επταθέσιο Lodgy με ένα επίσης επταθέσιο μοντέλο SUV έμπνευσης, το οποίο αναμένεται να επωφεληθεί από την υβριδική τεχνολογία της Renault.
Φωτογραφίες: Automedia
Πίσω από το επιμελές καμουφλάζ του συγκεκριμένου μοντέλου «κρύβεται» η νέα πρόταση της Dacia για ένα επταθέσιο SUV το οποίο θα αντικαταστήσει στην γκάμα το Lodgy και που προς το παρόν πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης.
Το νέο, ακόμη ανώνυμο, SUV θα είναι ένα από τα μέλη της SUV τριπλέτας που η Dacia έχει ήδη προαναγγείλει με ορίζοντα το 2025 και στα οποία συγκαταλέγεται και το ήδη γνωστό σε πρωτότυπη μορφή Bigster.
Όπως ισχύει για όλα τα νέα μοντέλα της θυγατρικής της Renault, το επταθέσιο SUV θα αξιοποιήσει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική της γαλλικής φίρμας CMF-B, στοιχείο που αναμένεται να του εξασφαλίσει πρόσβαση στην υβριδική τεχνολογία E-Tech.
Για την ακρίβεια, βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών, το νέο SUV αναμένεται να περιλαμβάνει στις επιλογές του τον συνδυασμό του τετρακύλινδρου κινητήρα των 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ σε εκδοχή ισχύος 140 ίππων που στην περίπτωση του Renault Clio E-Tech περιορίζει την κατανάλωση σε 3,6 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 98 γρ./χλμ. Βέβαια με δεδομένο το μέγεθος και το επιπλέον βάρος οι τιμές για το μοντέλο της Dacia θα είναι μεγαλύτερες.
Όπως και να έχει με τα σύνολα, μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη του δοκιμαστικού πρωτοτύπου αποκαλύπτει ομοιότητες με το Sandero όπως προδίδουν τα φωτιστικά σώματα και το καπό. Αντιθέτως στο πίσω τμήμα, το νέο μοντέλο εξακολουθεί να μοιάζει πολύ με το Lodgy χωρίς αυτό να αποκλείεται να αλλάξει στο μέλλον.
Σε κάθε περίπτωση το νέο μοντέλο αναμένεται να διατηρήσει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του Lodgy που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 827 λίτρα αποσκευών με την προϋπόθεση βέβαια της αφαίρεσης της τρίτης σειράς καθισμάτων.
Ένα άλλο στοιχείο που δείχνει να «ακολουθεί» το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος αλλά και κάποια προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και στους θόλους που παραπέμπουν στο Sandero Stepway.
Από εκεί αναμένεται να προέλθει και ο σχεδιασμός του εσωτερικού που θα διαθέτει την γνώριμη λιτή προσέγγιση αν και αναλόγως την έκδοση θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις και σύγχρονες ψηφιακές ευκολίες όπως το infotainment των 8,0 ιντσών.
- Γαλλία: Ιστορικά χαμηλό ποσοστό δημοτικότητας για τον Φρανσουά Μπαϊρού στη Γαλλία
- Γιορτές στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
- Αγρίνιο: «Συνήθως οι σεισμοί στην Τριχωνίδα έχουν συνέχεια» λέει ο Λέκκας – «Χρειάζεται επιτήρηση»
- Παράταση στην άφιξη Μενσά
- «Good Luck, Babe!»: Πώς το κομμάτι της Chappell Roan έγινε o ύμνος της γενιάς των situationships
- Μπρίτνεϊ Σπίαρς: «Έχω βαριά μελαγχολία, έχω σιχαθεί τόσο πολύ τους ανθρώπους»