Στα ενδότερα της GTO Engineering Squalo
H GTO Enginnering αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για τα χαρακτηριστικά του V12 κινητήρα των 4,0 λίτρων που θα εφοδιάζει την Squalo, ένα νέο μοντέλο που δημιουργήθηκε με «οδηγό» την εμβληματική 250 GTO -από τους πλέον ειδικούς.
- Διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στο διαδίκτυο - Πλάνα σοκ με κακοποίηση νηπίων
- Washington Post: Αιμοραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν και Ερντογάν – Τι είπαν για τις εμπορικές σχέσεις
- Economist: Τι θα κάνει ο νέος «τσάρος» της αμερικανικής οικονομίας που επέλεξε ο Τραμπ
H βρετανική εταιρεία που από το 1991 ειδικεύεται στην κατασκευή υψηλής ποιότητας και ακρίβειας ανταλλακτικών για κλασικές αλλά και σύγχρονες Ferrari αποφάσισε να αποτολμήσει το πρώτο δικό της sportscar το οποίο –ω του θαύματος- αντλεί έμπνευση από το διαχρονικά εμβληματικότερο μοντέλο του Maranello, την 250 GTO του 1962.
O λόγος φυσικά για την Squalo η οποία είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία για άγνωστη προς το παρόν τιμή η οποία, όπου και να έχει κλειδώσει, δεδομένα δεν θα έχει καμία σχέση με αυτή της αυθεντικής 250 GTO, ένα αντίτυπο της οποίας άλλαξε χέρια το 2018 έναντι 60 εκατομμυρίων ευρώ.
Όπως και να έχει με την οικονομική πλευρά του sportscar, η GTΟ Engineering αποκαλύπτει λίγα ακόμα στοιχεία για τον χειροποίητο 12κύλινδρο κινητήρα της Squalo ο οποίος θα αποτελέσει την «καρδιά» του γοητευτικού τετράτροχου.
Σύμφωνα με τις συστάσεις πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων ο οποίος αναμένεται να έχει βάρος μόλις 165 κιλών. Το όριο περιστροφής αναμένεται να βρεθεί στις 10.000 σ.α.λ. ενώ θα διαθέτει τέσσερις εκκεντροφόρους αποδίδοντας ισχύ που θα ξεπερνά τους 460 ίππους. Θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο το οποίο μαζί με την μπαταρία και τη δεξαμενή καυσίμου θα τοποθετούνται στο πίσω τμήμα.
Επίσης όπως ισχύει και για τις κλασικές Ferrari η Squalo θα διαθέτει συμβατικά καρμπυρατέρ αντί ενός σύγχρονου συστήματος ψεκασμού. Ωστόσο, ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος χαμηλότερα και πιο πίσω σε σχέση με την αρχέτυπη GTO προκειμένου να επιτευχθεί ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους και κατανομή 55/45 εμπρός πίσω. Το συνολικό βάρος της κατασκευής δεν πρόκειται σύμφωνα με τις συστάσεις να ξεπερνά τον ένα τόνο.
Παρά τις ομοιότητες με τον V12 κινητήρα 4,0 λίτρων της αρχέτυπης 250 GTO, o ιδρυτής και επικεφαλής της GTO Engineering υποστηρίζει ότι επί της ουσίας πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό.
«Πολλοί μας ρωτούν για τις ομοιότητες ανάμεσα στην Squalo και την 250 GTO. H αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει καμία ομοιότητα. Δεν υπάρχει κανένα κοινό μηχανικό μέρος ανάμεσα τους και το πιο τρανό παράδειγμα για αυτό είναι ο κινητήρας» σημειώνει ο ίδιος.
«Γνωρίζουν την πλειονότητα των V12 κινητήρων της Ferrari “απ’ έξω και ανακατωτά”. Ο 12κύλινδρος των 4,0 λίτρων του 1960 είχε βάρος 176 κιλών μαζί με τα περιφερειακά συστήματα όπως η μίζα και το σύστημα πλήρωσης λαδιού. Ο δικός μας κινητήρας είναι ελαφρύτερος από έναν σύγχρονο V12 και με τις γνώσεις που έχουμε σε συνδυασμό με τις σύγχρονες τεχνικές κατασκευάζουμε τον καλύτερο δυνατό κινητήρα», συμπληρώνει ο επικεφαλής της βρετανικής φίρμας.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, οι πρώτες παραδόσεις για την Squalo έχουν προγραμματιστεί για το 2023 ενώ το τιράζ αναμένεται να περιοριστεί σε μικρό αριθμό αυτοκινήτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις