Mini Remastered Oselli Edition: Πάμε σαν άλλοτε
To Mini αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο διαχρονικά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας και ένα από τα αγαπημένα των βρετανικών βελτιωτικών οίκων όταν πρόκειται για αγωνιστικού τύπου ανακατασκευές -ιδίως στην κλασική εκδοχή του.
H βρετανική David Brown Automotive παρουσιάζει μια περιορισμένη, ειδική, υψηλών επιδόσεων έκδοση του κλασικού Mini η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για χρήση σε αγώνες αυτοκινήτων του είδους και όχι μόνο.
Η συγκεκριμένη έκδοση έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με το βελτιωτικό οίκο Oselli ο οποίος ειδικεύεται στην κατασκευή αγωνιστικών Mini και ΜG από τη δεκαετία του ’60 και θα κατασκευαστεί σε μόλις 60 μονάδες προς τιμή της πρόσφατης επετείου των 60 χρόνων του Mini.
To Mini Remastered Oselli Edition εφοδιάζεται με μια βελτιωμένη εκδοχή του κινητήρα 1.275 κ.εκ. που εξοπλίζει τα αγωνιστικά του βελτιωτικού οίκου ο οποίος για την περίσταση έχει αυξήσει τον κυβισμό του σε 1.450 κ.εκ., διαθέτει ενισχυμένο στροφαλοφόρο άξονα, νέα πιστόνια και νέους εκκεντροφόρους. Το παζλ του μηχανικού συνόλου συμπληρώνει μια γυαλισμένη στο χέρι κυλινδροκεφαλή, ένα ζευγάρι καρμπυρατέρ SU και μια «ελεύθερη» εξάτμιση που παράγει ένα ταιριαστό ήχο.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ισχύς 125 ίππων και 153 Nm ροπής μεγέθη τα οποία με την συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων, εγγυώνται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα.
Οι βελτιώσεις στον κινητήρα συνοδεύονται από μια σειρά αναβαθμίσεων στο πλαίσιο οι οποίες υπόσχονται να ενισχύσουν περαιτέρω την γνωστή kart οδική συμπεριφορά του Mini. Την εικόνα συμπληρώνουν οι μεγαλύτεροι τροχοί των 13 ιντσών, τα αμορτισέρ της Bilstein, τα μεγαλύτερα φρένα με την υπογραφή της AP Racing καθώς και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Επίσης παρά την «κλασική» αφετηρία, η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει μια σειρά χαρακτηριστικών που συνήθως ανήκουν σε πιο σύγχρονες κατασκευές μεταξύ των οποίων η κυψελοειδής γρίλια, οι προβολείς, οι μαύροι προφυλακτήρες και τα κεντρικά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Φυσικά από την εξίσωση δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αγωνιστικοί χρωματισμοί και τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα τα οποία προσφέρονται σε μια ευρεία γκάμα αποχρώσεων και επιλογών. Όσοι το επιθυμούν θα μπορούν να επιλέξουν επίσης ανάλογου χρωματισμού αγωνιστικές στολές και κράνη.
Το εσωτερικό επενδύεται με δέρμα Alcantara, διαθέτει πεντάλ αλουμινίου καθώς και ανασχεδιασμένο ταμπλό το οποίο φιλοξενεί όργανα Smiths καθώς και ένα σύγχρονο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Ενδεικτική της προσέγγισης της David Brown στην συγκεκριμένη κατασκευή είναι ότι ακόμα και το πορτ μπαγκάζ επενδύεται από δέρμα ενώ για όσους το επιλέξουν μπορεί να φιλοξενήσει επίσης και μια δεύτερη δεξαμενή καυσίμου.
Μια ακόμα επιλογή που τίθεται στη διάθεση των πιο σκληροπυρηνικών οδηγών είναι η δυνατότητα αφαίρεσης των πίσω καθισμάτων, η προσθήκη ενός κλωβού ασφαλείας καθώς και bucket καθισμάτων Sabelt με ζώνες τεσσάρων σημείων στήριξης.
- Megasports: Επιστροφή με ντέρμπι
- LIVE: Ολυμπιακός – Μπασκόνια
- ΗΠΑ: Αποσύρεται από υποψήφιος υπουργός Δικαιοσύνης ο Ματ Γκετς
- Αυτός είναι o ρωσικός πύραυλος που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ουκρανία [Video]
- Η κληρονομιά του σπουδαίου Ναδάλ και το συγκλονιστικό βίντεο με τους 92 τίτλους του Ισπανού
- Σέρρες: Μεγάλη κινητοποίηση για φωτιά σε χωράφια – Τέσσερις προσαγωγές