Survivor: Το τρικ της παραγωγής για να κρατήσει το κενό μετά την αποχώρηση Τζέιμς – Μπάρτζη
Όλοι νόμιζαν ότι χωρίς Τζέιμς και Μπάρτζη το Survivor θα ‘χε τελειώσει - Τρίβει τα χέρια του ο Ατζούν.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους βλέπει κανείς Survivor; Ένας λόγος είναι ότι ξεκίνησε μέσα στην καραντίνα που δεν είχε τι άλλο να κάνει και του έμεινε η συνήθεια. Άλλος είναι η ταύτιση του με κάποιους παίκτες. Ένας τρίτος ότι αναζητά τηλεοπτικά αυτή την ίντριγκα.
Η παρουσία του Τζέιμς Καφετζή και του Νίκου Μπάρτζη πρόσφερε τα δύο τελευταία. Έδινε στο κοινό δύο παίκτες με τους οποίους όχι απλώς ταυτίζονταν, αλλά με τους οποίους επιθυμούσαν πολύ να ταυτιστούν. Παρουσίαζαν κάποια χαρακτηριστικά αυτοί οι δύο που το κοινό επιθυμούσε να τα αναγνωρίσει στον εαυτό του.
Παράλληλα, ανέβαζαν και τον πήχη της ίντριγκας. Όχι γιατί την προκαλούσαν οι ίδιοι, αλλά γιατί η σταθερότητα του χαρακτήρα τους και το ότι δεν ήθελαν να πουλάνε φιλίες και συμπάθειες, ενοχλούσε τους υπόλοιπους παίκτες που οργάνωναν συμμαχίες και τους έβαζαν στο στόχαστρο.
Κι αυτό δεν είναι μια πεποίθηση, το απέδειξαν αυτά τα 3 επεισόδια μετά την αποχώρηση Τζέιμς και με τον Μπάρτζη στο νοσοκομείο. Τι έχουμε δει σε αυτά τα επεισόδια; Στο δεύτερο αγώνισμα ασυλίας της περασμένης εβδομάδας, είδαμε τη Μπλε Ομάδα να κατηγορεί τους Κόκκινους για τον πανηγυρισμό τους, με τον Κόρομι να δείχνει συγκεκριμένα Ασημακόπουλο και Μπόγδανο. Ήταν ένα σημείο που ο Τζέιμς δεν είχε ακόμα φύγει, αλλά είχε ήδη βάλει τον εαυτό του εκτός κάδρου.
Μετά, στο αγώνισμα επικοινωνίας, είδαμε τον Τριαντάφυλλο να προσβάλλει τον Κόρομι και τους Κόκκινους να μην του λένε τίποτα εκείνη τη στιγμή, παρά μόνο μετά. Είδαμε στο επεισόδιο της Κυριακής τους Κόκκινους και τον Κόρομι να συζητούν για τον Τριαντάφυλλο με ειρωνικά σχόλια και ο τελευταίος να τους πλησιάζει για να τους προκαλέσει επί της ουσίας, με αποτέλεσμα να έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με τον Κόρομι.
Δεν πέρασαν παρά λίγα λεπτά και οι δυο τους βρέθηκαν στην ίδια ομάδα, αγκαλιάστηκαν, φιλήθηκαν, έβαλαν τα τσεκούρια στη θήκη.
Και φτάνουμε στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor. Ήταν ένα επεισόδιο που μέχρι την ψηφοφορία κυλούσε πολύ αδιάφορα. Κι αυτό η παραγωγή το κατάλαβε. Τα συμβούλια δεν γυρίζονται την ίδια μέρα με τα αγωνίσματα. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει χρόνος να μονταριστεί ένα επεισόδιο και να δει η παραγωγή αν έχει το υλικό που χρειάζεται. Το χθεσινό επεισόδιο χωρίς το συμβούλιο θα είχε χάσει το κοινό του και θα φαινόταν σήμερα.
Όμως το συμβούλιο έβγαλε την επόμενη σύσταση των γκρουπ στην παραλία. Σάκης, Μαριαλένα και Τριαντάφυλλος κοιμούνται ούτως ή άλλως χωριστά από τους άλλους 6, όμως έχουν συναναστροφές, με τον Σάκη να ανήκει αγωνιστικά στην Κόκκινη Ομάδα, έστω και τώρα που έγινε ατομικό το παιχνίδι.
Το γεγονός πως ο Ασημακόπουλος όμως τον έβγαλε υποψήφιο μέσω της ασυλίας, έφερε από τη μία μεριά Μπόγδανο, Νικολέττα, Ασημακόπουλο, Κόρομι, Χαμπέρη και Καρολίνα κι από την άλλη Μαριαλένα και Τριαντάφυλλο. Ο Σάκης φαινομενικά παραμένει ουδέτερος, αλλά θα δούμε στο σημερινό επεισόδιο ότι κινεί τα νήματα στη συμπεριφορά του Τριαντάφυλλου και της Μαριαλένας.
Ήδη από το trailer για το επεισόδιο, είναι κραυγαλέα η αντιπαράθεση που εξελίσσεται ανάμεσα σε Τριαντάφυλλο-Μαριαλένα και Ασημακόπουλο, με τους δύο πρώτους να τα βάζουν μαζί του, αλλά στην ουσία αφήνουν υπόνοιες και για συμμετοχή του Ηλία και των υπολοίπων στην ψήφιση του Κατσούλη.
Το τρικ της παραγωγής
Αυτό λοιπόν είναι ένα εμφανές τρικ της παραγωγής για να κρατήσει το ενδιαφέρον και να προσελκύσει ξανά τη μερίδα εκείνη του κοινού που θέλει να βλέπει ένταση για να μπορέσει να πάρει το μέρος του δίκιου και να πιστοποιήσει εσωτερικά το κριτήριο της.
Είναι μια ψυχολογική παράμετρος αυτή στο Survivor, να εμφανίζονται δύο πλευρές και να δημιουργείται η ανάγκη στον θεατή να πάρει το μέρος μιας εκ των δύο. Κι ο θεατής θέλει να στηρίξει το δίκιο και να γίνει ένας αόρατος και υποθετικός κριτής, θέλει να νιώσει μέσα του πως ξέρει ποιος φταίει.
Κάτω από το μεγάλο τρικ, εμφανίζονται αυτά τα ρεπορτάζ που παρουσιάζουν στις εκπομπές, κυρίως στο Πρωινό και το Ευτυχείτε που βασίζονται στο Survivor. Οι δημοσιογράφοι εκεί έχουν όντως πληροφορίες για πράγματα. Το ερώτημα είναι πού τις βρίσκουν; Προφανώς και τις βρίσκουν από το κανάλι και από την παραγωγή. Παίρνουν όμως τις αληθινές πληροφορίες;
Για παράδειγμα παρουσιάστηκε ως εξακριβωμένο ρεπορτάζ πως ο Τριαντάφυλλος ζήτησε να αποχωρήσει οικειοθελώς. Λίγες ημέρες μετά βγήκε ο δικηγόρος του και είπε ότι υπάρχουν ρήτρες στο συμβόλαιο που αφαιρούν μεγάλο χρηματικό ποσό σε τέτοια περίπτωση.
Βγήκε ως ρεπορτάζ ότι Τζέιμς-Μπάρτζης-Βέλλη ζήτησαν από την παραγωγή να φύγει ο Καλλίδης γιατί τους είχε προσβάλλει και η παραγωγή το έκανε. Η Άννα-Μαρία και ο Καλλίδης το διέψευσαν.
Παρουσιάζονται δηλαδή πράγματα για το Survivor που, είναι δεν είναι αλήθεια, συντηρούν ένα ενδιαφέρον που ατονεί διαρκώς στο κοινό και μπορεί να μη φανεί πολύ στην τηλεθέαση, μα φαίνεται στα social media.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις