Tα εκπληκτικά εξώφυλλα του New Yorker για την επιστροφή στην κανονικότητα
Αγκαλιές μετά από έναν χρόνο και φως στο σκοτάδι της πανδημίας.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Με δύο εντυπωσιακά εξώφυλλα, το περιοδικό New Yorker υποδέχεται την άρση του lockdown και την επιστροφή στην κανονικότητα, την ώρα που στη Νέα Υόρκη δεν χρειάζεται πλέον οι εμβολιασμένοι να φορούν μάσκα σε δημόσιους χώρους.
Το τεύχος αυτής της εβδομάδας κοσμεί το εξώφυλλο με τίτλο «Homecoming» (Επιστροφή στο σπίτι ή στην πατρίδα») που φιλοτέχνησε ο Καντίρ Νέλσον.
Ο Νέλσον είναι βραβευμένος Αμερικανός ζωγράφος, εικονογράφος και συγγραφέας, ενώ έχει καταπιαστεί πολλές φορές με θέματα σχετικά με την πανδημία του κορωνοϊού. Όπως αναφέρει και ο ίδιος στο «The New Yorker», «είδα ένα νεαρό ζευγάρι να αγκαλιάζεται στο κέντρο της πόλης, λίγο πριν την έναρξη της πανδημίας».
«Μια τέτοια δημόσια κίνηση ήταν σύνηθες κάποτε και είναι εξαιρετικά σημαντικό να συμβαίνει μετά από έναν χρόνο κοινωνικής απομόνωσης» εξηγεί εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την ανθρώπινη σύνδεση μετά από μια πολλών μηνών καραντίνα σε όλο τον κόσμο. Και φαίνεται πως αυτό είναι και το μήνυμά του στο εξώφυλλο.
«Να μη θεωρούμε δεδομένη την ανθρώπινη επαφή»
Μάλιστα, το συνδυάζει και με την αλλαγή της εποχής. «Η πρώτη μου άνοιξη ως νεαρός ενήλικας στο Μπρούκλιν ήταν μαγική επειδή είχα περάσει την προηγούμενη δεκαετία στη Νότια Καρολίνα όπου η αλλαγή στις εποχές ήταν πολύ πιο διακριτική. Εδώ όμως, ήταν λες και όλη η πόλη βγήκε από έναν βαθύ ύπνο. Το χιόνι έλιωσε, τα λουλούδια άνθισαν, οι άνθρωποι βγήκαν έξω».
«Κάθε πίνακάς μου, κάθε σκίτσο έχει να πει μια ιστορία. Είτε είναι εκτός σειράς σχεδίων είτε ανήκει κάπου, υπάρχει μια ιστορία. Αυτή η εικόνα είναι η αποτύπωση για την εμπειρία μας από την πανδημία του κοροναϊού και ελπίζω να αποτελέσει έμπνευση ώστε να μη θεωρούμε δεδομένη την ανθρώπινη επαφή», προτάσσει ο Kadir Nelson.
Το φως στη σκιά
Στο εξώφυλλο της επόμενης εβδομάδας, ο Gürbüz Doğan Ekşioğlu που μένει στην Κωνσταντινούπολη ασχολείται με την πολυαναμενόμενη έξοδο από τα σπίτια την ώρα που όλος ο κόσμος ανοίγει σιγά σιγά και σταματούν τα μέτρα.
Όπως εξηγεί ο ίδιος στο «The New Yorker», «κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης, ένιωσα άγχος και φόβο θανάτου. Το να είμαι στο σπίτι όλη την ώρα με έκανε να νιώθω λες και είμαι στο σκοτάδι».
«Τώρα όμως, που οι φίλοι μου και η οικογένειά μου έκαναν το εμβόλιο, αισθάνομαι πολύ πιο χαρούμενος. Και το lockdown επηρέασε την καλλιτεχνική μου έκφραση με έναν πολύ θετικό τρόπο. Έκανα σχεδόν 20 σχέδια, που δημοσίευσα και στα social media. Και θα κάνω και μια προσωπική έκθεση μετά την πανδημία», σημειώνει τονίζοντας πως το σκίτσο του είναι το πώς βλέπει ο ίδιος την επιστροφή στη ζωή.
«Είναι θετικό ότι είμαστε πιο κοντά σε αυτό το όνειρο. Μάλιστα, έχω σκοπό να επιστρέψω στη Νέα Υόρκη, έχουν περάσει δέκα ολόκληρα χρόνια από την τελευταία φορά που ήμουν στη μεγάλη πόλη και μου λείπει», καταλήγει στη σύντομη συνέντευξή του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις