BMW Σειρά 7 2022: Πολλαπλασιαστής επιλογών
Η βαυαρική λιμουζίνα δοκιμάζει το βήμα της στο Nurburgring καθώς από την επόμενη χρονιά θα υποδεχτεί τη νέα γενιά της που υπόσχεται περισσότερες επιλογές από ποτέ σε επίπεδο κινητήριων συνόλων -και όχι μόνο.
- «Υπάρχει θέμα» με το «De Grece» – Πυρά κομμάτων με το επίθετο που διάλεξαν οι Γλύξμπουργκ
- Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της Ράνιας στην Κρήτη - «Σκότωσα τον πατέρα μου» έλεγε ο δράστης
- Οι «must» προορισμοί για τα Χριστούγεννα - Ποιες περιοχές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
Φωτογραφίες: Automedia
H τετράθυρη ναυαρχίδα της BMW εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό με φόντο την απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης καθώς βρίσκεται στην τελευταία φάση δοκιμών εξέλιξης εν όψει της άφιξής της το 2022.
Προς το παρόν, η BMW δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα επίσημες πληροφορίες σε ό,τι αφορά την τεχνολογία της νέας Σειράς 7, ωστόσο είναι ήδη γνωστό ότι η έβδομη κατά σειρά γενιά του επιβλητικού sedan, ακολουθώντας τις επιταγές των καιρών θα είναι διαθέσιμη σε απλές βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες, ήπιες υβριδικές, plug-in υβριδικές αλλά και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις προσφέροντας πρωτόγνωρη πολλαπλότητα επιλογών.
Σε ό,τι αφορά την i7 όπως δεδομένα θα ονομάζεται η ηλεκτρική παραλλαγή της, θα επωφεληθεί από την νέα, πέμπτης γενιάς ηλεκτρική τεχνολογία της BMW, eDrive, η οποία ήδη εφοδιάζει την iX3 αλλά και το i4. Στην περίπτωση της i7 η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά κατ΄ελάχιστο τα 480 χλμ. ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του ντουέτου ηλεκτρικών μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 530 ίππων που η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει για το i4.
Tην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία εξίσου δεδομένα θα προσφέρει περισσότερες από μία διαμορφώσεις θα πλαισιώσουν εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία και επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt αλλά και plug-in υβριδικές εκδόσεις. Φυσικά από την εξίσωση δεν θα λείψουν οι συνήθεις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου οι οποίες θα επωφεληθούν από τους ισχυρότερους κινητήρες που έχει να επιδείξει ο βαυαρός κατασκευαστής.
Από σχεδιαστικής πλευράς, αν και το καμουφλάζ εξακολουθεί να καλύπτει πυκνό το σύνολο των επιφανειών του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τη συρρίκνωση των χαρακτηριστικών νεφρών στο μπροστινό τμήμα καθώς και ένα σετ φωτιστικών σωμάτων που παραπέμπουν στην ηλεκτρική ναυαρχίδα της BMW, iX.
Το πίσω τμήμα δείχνει πιο επιβλητικό χάρη στην διαφορετικά σχεδιασμένη και ψηλότερα τοποθετημένη θύρα αποσκευών ενώ την εικόνα συμπληρώνει ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας.
Όπως ισχύει για το συγκεκριμένο είδος, η νέα Σειρά 7 αναμένεται να είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις με κοντό και μακρύ μεταξόνιο και φυσικά να προσφέρει μια ευρεία λίστα επιλογών που θα στοιχειοθετούν το premium προφίλ της.
Στην προκειμένη περίπτωση, η τεχνολογία που αφορά το εσωτερικό αναμένεται να είναι κοινή με το Χ8 και να μεταφράζεται αρχικά σε ένα δίδυμο οθονών με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Αυτές θα φιλοξενούν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης τα οποία, με τη σειρά τους, μέσω έξυπνων διασυνδεδεμένων εφαρμογών θα φροντίσουν να καλύψουν κάθε συμβατική ή εκκεντρική απαίτηση των ιδιοκτητών του επιβλητικού μοντέλου.
Υπεύθυνη για όλα τα παραπάνω είναι η μεταβλητή πλατφόρμα CLAR η οποία διαθέτει την απαραίτητη ευελιξία για να φιλοξενήσει κάθε είδους τεχνολογία κινητήρων και αποτελεί δομικό στοιχείο της στρατηγικής τoυ ομίλου BMW να προσφέρει έως και 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2023. Από αυτά παραπάνω από τα μισά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά στο πλαίσιο του στόχου των Βαυαρών να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του στόλου τους κατά ένα τρίτο μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις