Facebook: Εμπλουτίζει με νέες δυνατότητες το News Feed
Στο οικονομικό επιτελείο για να τα καταφέρουν να ανταποκριθούν στις ταμειακές απαιτήσεις των καιρών έγιναν μικροί «μάγοι».
- Η Αθηνά Λινού κάνει μήνυση στον Πολάκη – Καταθέτει δεκάδες κούτες με χιλιάδες έγγραφα στην εισαγγελία
- «Σκανδαλώδη» κατά τον Μπάιντεν τα εντάλματα σύλληψης για Νετανιάχου και Γκάλαντ
- Τα ζώδια σήμερα: Αστρολογία ώρα μηδέν
- Διακόπηκε για δεύτερη φορά η δίκη των Σπαρτιατών - Δεν εμφανίστηκε ξανά ο Στίγκας
Νέες αλλαγές ετοιμάζει το Facebook για τους χρήστες που κοινοποιούν άρθρα.
Η ανανέωση του Facebook φέρνει ηχητικές επιλογές, με ηχητικά αποσπάσματα και podcasts να έρχονται στο News Feed. Οι αλλαγές εκτιμάται ότι θα τεθούν σε εφαρμογή τους προσεχείς μήνες σε μια προσπάθεια να γίνει διαθέσιμο ένα προϊόν ανταγωνιστικό του Clubhouse.
Το Facebook δεν επιδιώκει να παρουσιάσει ένα νέο προϊόν, αλλά νέες δυνατότητες που θα προστεθούν στο News Feed, την κεντρική σελίδα που βλέπει κανείς όταν μπαίνει στο κοινωνικό δίκτυο, η οποία διαμορφώνεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τα όσα κάνει στο δίκτυο ο κάθε χρήστης του. Η έμφαση των νέων χαρακτηριστικών είναι στον ήχο, ελέω Clubhouse, με το News Feed να μπορεί να δεχτεί ηχητικά αποσπάσματα και podcasts.
Βάζει περισσότερο ήχο στο News Feed
Με τη λειτουργία Audio Rooms θα μπορεί κανείς να έχει μία λειτουργικότητα όμοια με το Rooms με τη διαφορά ότι εδώ θα υπάρχει μόνο ήχος. Πολλά εργαλεία αναμένεται να γίνουν διαθέσιμα για όσους θέλουν να μοιραστούν ηχητικό περιεχόμενο, μαζί με φίλτρα και εφέ, καθώς και έξυπνη τεχνολογία μείωσης θορύβου.
Αν κάποιος επιχειρήσει να μοιραστεί ένα άρθρο στο Facebook, το οποίο δεν έχει διαβάσει ο ίδιος, θα του εμφανιστεί μία ειδοποίηση η οποία θα τον προτρέπει πρώτα να το διαβάσει και αφού συμφωνεί με το περιεχόμενο να κάνει την κοινοποίηση. Σημειώνεται πως η διαδικασία αυτή δεν είναι υποχρεωτική άρα ο χρήστης μπορεί να κάνει το share του ακόμη κι αν δεν διαβάσει τελικά το άρθρο.
Η απόφαση για την ειδοποίηση αυτή ελήφθη από την πλατφόρμα σε μια προσπάθεια να μπει τέλος στις αναληθείς ή τροποποιημένες πληροφορίες, αφού πολύ συχνά οι χρήστες κοινοποιούν περιεχόμενα κρίνοντας μόνο από τον τίτλο και όχι από το περιεχόμενο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις