BMW M8 CS: Οι σπορ ανησυχίες ενός πανίσχυρου coupe
Η βαυαρική φίρμα εξελίσσει μια ακόμα ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση του M8 Coupe η οποία και εντοπίστηκε να προβάρει τις βελτιωμένες της επιδόσεις στην απολύτως ταιριαστή πίστα του Nurburgring.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Φωτογραφίες: Automedia
Κατά τα αδιάψευστα τεκμήρια του φωτογραφικού φακού πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης αλλά και κοινό που ζητάει κάτι ακόμα παραπάνω, μιας οι συγκεκριμένες λήψεις της απόλυτα αναγνωρίσιμης M8 Coupe αποτυπώνουν την υπό εξέλιξη ακόμα ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση του κορυφαίου coupe των Βαυαρών.
Ο λόγος για την έκδοση Μ8 CS η οποία όπως ισχύει και για την αντίστοιχη έκδοση της Μ5 αναμένεται να επωφεληθεί από βελτιώσεις στον κινητήρα και στο πλαίσιο με στόχο τις ακόμα καλύτερες επιδόσεις σε συνθήκες πίστας.
Η τεχνολογική συγγένεια ανάμεσα στα δύο μοντέλα, σημαίνει ότι η Μ8 CS αναμένεται να εφοδιάζεται με μια τροποποιημένη εκδοχή του twin-turbo V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων ο οποίος και στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του σε 635 ίππους και 750 Nm ροπής.
Οι επιπλέον 10 ίπποι σε σχέση με την έκδοση Competition «προκύπτουν» χάρη σε βελτιώσεις στα συστήματα λίπανσης, ψύξης, εξαγωγής αλλά και στην διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτροκίνητης μονάδας ελέγχου κινητήρα. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται και στην προκειμένη περίπτωση με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων αλλά και με παραμετροποιήσιμο σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης που δίνει προτεραιότητα στον πίσω άξονα.
Ακόμα πιο εκτεταμένες προδιαγράφονται οι βελτιώσεις στο πλαίσιο, ξεκινώντας από μια ανάρτηση με μειωμένο ύψος που αναμένεται να συμπληρωθεί από νέα αμορτισέρ αλλά και πιο άκαμπτα σημεία στήριξης του κινητήρα. Πίσω από τους θηριώδεις τροχούς διακρίνονται επίσης οι μεγαλύτερες δαγκάνες των φρένων που συνδυάζονται με διάτρητα δισκόφρενα.
Παράλληλα με τις αλλαγές στην αθέατη πλευρά του επιβλητικού coupe, είναι σαφές ότι το πακέτο βελτιώσεων συμπληρώνει σειρά αλλαγών στα αεροδυναμικά βοηθήματα όπως αφήνει ήδη να εννοηθεί η παρουσία ενός μεγαλύτερου splitter μπροστά και η νέα πτέρυγα πίσω που συνδυάζεται με ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη.
Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης την παρουσία ξαναγραμμένων αεραγωγών στους θόλους που προφανώς εξυπηρετούν την καλύτερη ψύξη του ισχυρότερου συστήματος πέδησης.
Κάτι αναλόγως «πολεμικό» αναμένεται να συμβεί και στο εσωτερικό όπου θα πάρουν θέση, νέα ελαφριάς κατασκευής bucket καθίσματα με ζώνες περισσότερων σημείων στήριξης, περισσότερες λεπτομέρειες από ανθρακόνημα και στοιχεία που θα δημιουργούν μια εικόνα αγωνιστικού. Στις προσθήκες, κατά τα πρότυπα της Μ5 CS αναμένεται να συμπεριληφθεί και ένα νέο infotainment το οποίο θα φιλοξενείται σε μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η πιο σκληροπυρηνική έκφραση του κορυφαίου coupe των Βαυαρών αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της έως το τέλος της χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις