Κίνα: Έκανε πρόταση γάμου σε live μετάδοση – και έβγαλε περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ
Δεν ξέρουμε για εσάς, αλλά εμείς αισθανόμαστε λίγο κορόιδα που το κάναμε στο τζάμπα!
Με στόχο να του ρίξουν… ρύζι ξεκίνησε Κινέζος μπλόγκερ, όμως παραλίγο να τον πάρουν με… τις πέτρες.
Ο άνδρας, που διατηρεί δημοφιλές κανάλι στην πλατφόρμα Kaishou υποσχέθηκε να κάνει πρόταση γάμου στην αγαπημένη του σε απευθείας σύνδεση, όμως κατέληξε να προκαλεί την οργή των ακολούθων του.
Ο λόγος ήταν ότι η πρόταση γάμου αποτέλεσε αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον Κινέζο μπλόγκερ, ο οποίος προσπάθησε… να προωθήσει προϊόντα.
Ο γαμπρός, άρχισε να μεταδίδει ζωντανά από ένα δωμάτιο διακοσμημένο με μπαλόνια και κόκκινο χαλί, όπου κατέφτασε φορώντας ένα ολόλευκο κουστούμι, καβάλα σε ένα αλογάκι πόνι. Τελικά, η πολυπόθητη στιγμή που την περίμεναν με μεγάλη ανυπομονησία χιλιάδες ακόλουθοι του Σισάνγκ έφτασε.
Kuaishou has banned a user with 8 million followers for “hype-driven sales,” “vulgar performance,” and false advertising after a livestream of his supposed engagement turned into five hours of product promotion.https://t.co/xOLjHtG8dF
— Sixth Tone (@SixthTone) May 19, 2021
Αλλά αντί για τον ρομαντισμό που όλοι ανέμεναν, ο 22χρονος άντρας άρχισε να τους πουλά κάθε είδους προϊόντα, λες και επρόκειτο για εκπομπή τηλεμάρκετινγκ.
Για τις επόμενες 5 ώρες, ο Σισάνγκ αφιερώθηκε στο να προωθεί τα πάντα από αρώματα, περιδέραια και κραγιόν, μέχρι πιζάμες, εσώρουχα και smartphone.
Όλα με τη δικαιολογία ότι ήταν υποτιθέμενα δώρα στην αγαπημένη του.
Η στρατηγική του αποδείχτηκε αποτελεσματική και ένα σημαντικό μέρος του κοινού-αριθμούσε συνολικά τις 100 εκατ. θεάσεις και μια κορυφή 1.7 εκατ. χρηστών σε ταυτόχρονη σύνδεση-αγόρασαν πολλά από τα προϊόντα που προώθησε ο ινφλουένσερ.
Με αυτό τον τρόπο, κατά τη διάρκεια της πρότασης γάμου συγκεντρώθηκαν συνολικά 46,1 εκατ. γουάν(περίπου 6 εκατ. ευρώ) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας JD.com, με κάποια ΜΜΕ να αναφέρουν ότι ο μπλόγκερ θα αποκόμιζε περίπου το 1/3 για λογαριασμό του.
Ωστόσο, πολλοί χρήστες ένιωσαν ότι παραπλανήθηκαν και υπέβαλαν πάνω από 230 χιλ. παράπονα στην πλατφόρμα.
Αποτέλεσμα ήταν η πλατφόρμα Kuaishou να κλείσει το προφίλ του Σισάνγκ, εξηγώντας ότι ο μπλόγκερ παραβίασε τους κανόνες που απαγορεύουν τη χρήση γάμων και διαζυγίων για την πώληση προϊόντων κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων.
Κάποιοι από τους χρήστες θεώρησαν τις κυρώσεις ως πολύ αυστηρές, ενώ άλλοι ικανοποιήθηκαν με την απόφαση, καθώς ο Σισάνγκ είχε μεγάλο παρελθόν στα βίντεο με χωρισμούς και επανασυνδέσεις με διαφορετικές φιλενάδες του.
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία
- Αμαλιάδα: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί», αποκαλύπτει η νονά του 2ου παιδιού της Ειρήνης
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft
- Αμαλιάδα: Όταν η Ειρήνη Μουρτζούκου μιλούσε ως Πόπη – Ντοκουμέντο του «Τούνελ»
- Αμαλιάδα: «Μελάνιασε και τέζα…» – Τι έλεγε η Ειρήνη λίγο μετά τον θάνατο του μικρού Παναγιωτάκη