«Hortensia»: Η πολυθρόνα που ήταν «αδύνατον να κατασκευαστεί» βγήκε σε μαζική παραγωγή
Ο ολλανδικός οίκος ντιζάιν Moooi συνεργάστηκε με τον 3D καλλιτέχνη Andrés Reisinger για να παράγει μαζικά την πολυθρόνα του με επωνυμία «Hortensia», η οποία έγινε viral στο Instagram και έμεινε γνωστή ως «η πολυθρόνα που δεν μπορεί να παραχθεί»
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Ο ολλανδικός οίκος ντιζάιν Moooi συνεργάστηκε με τον 3D καλλιτέχνη Andrés Reisinger για να παράγει μαζικά την πολυθρόνα του με επωνυμία «Hortensia», η οποία έγινε viral στο Instagram και έμεινε γνωστή ως «η πολυθρόνα που δεν μπορεί να παραχθεί».
Αρχικά, η «Hortensia» σχεδιάστηκε το 2018 ως απολύτως ψηφιακό έπιπλο· τώρα, είναι μια τρισδιάστατη πολυθρόνα στον πραγματικό κόσμο καλυμμένη με 30.000 υφασμάτινα πέταλα και διατίθεται από τον οίκο Moooi στο αρχικό απαλό ροζ χρώμα της αλλά και σε απαλό γκρίζο.
«Αυτό είναι το ξεκίνημα ενός νέου διαλόγου μεταξύ σχεδιαστών και εταιρειών» υπογράμμισε σύμφωνα με το ΑΠΕ, μιλώντας στο Dezeen, ο Robin Bevers, διευθύνων σύμβουλος του Moooi.
«Οι σχεδιαστές δεν θα περιμένουν παραγγελία από εταιρείες. Αντιθέτως, θα πάρουν την πρωτοβουλία και θα φέρουν εκεί τη δουλειά τους. Οι εταιρείες θα υποχρεωθούν να προσφερθούν και μεγαλύτερη ισχύ θα δοθεί στους καλλιτέχνες και τους ντιζάινερ, και ο κόσμος θα γίνει πιο όμορφος» τόνισε.
Το ότι είχε γίνει viral, το 2018, η φωτογραφία της «Hortensia» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πυροδότησε πολλές παραγγελίες για μια πολυθρόνα που δεν υπήρχε.
Για να αντιμετωπίσει τη ζήτηση, ο Reisinger διέθεσε το 2019 μια σε περιορισμένα κομμάτια εκδοχή της πολυθρόνας, σε συνεργασία με την ντιζάινερ υφασμάτων Júlia Esqué (υλοποίησαν την πολυθρόνα συνεργαζόμενοι στενά με ένα μικρό εργαστήριο ξυλουργικής στη Βαρκελώνη).
«Η “Hortensia” θεωρείτο αδύνατον να παραχθεί. Κι όμως, εδώ είμαστε» είπε ο Bevers.
«Μου αρέσει το ότι οι ντιζάινερ μας ωθούν σε νέα επίπεδα, να επιτύχουμε πράγματα που ποτέ δεν είχαμε ονειρευτεί ότι ήμασταν ικανοί να κάνουμε».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις