Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Αύριο η γιορτή σου ξημερώνει - ό,τι κι αν διαλέξεις λείπει ο Αλέξης

Κίνα: Έκανε πρόταση γάμου σε live μετάδοση – και έβγαλε περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ

Κίνα: Έκανε πρόταση γάμου σε live μετάδοση – και έβγαλε περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ

Δεν ξέρουμε για εσάς, αλλά εμείς αισθανόμαστε λίγο κορόιδα που το κάναμε στο τζάμπα!

Με στόχο να του ρίξουν… ρύζι ξεκίνησε Κινέζος μπλόγκερ, όμως παραλίγο να τον πάρουν με… τις πέτρες.

Ο άνδρας, που διατηρεί δημοφιλές κανάλι στην πλατφόρμα Kaishou υποσχέθηκε να κάνει πρόταση γάμου στην αγαπημένη του σε απευθείας σύνδεση, όμως κατέληξε να προκαλεί την οργή των ακολούθων του.

Ο λόγος ήταν ότι η πρόταση γάμου αποτέλεσε αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον Κινέζο μπλόγκερ, ο οποίος προσπάθησε… να προωθήσει προϊόντα.

Ο γαμπρός, άρχισε να μεταδίδει ζωντανά από ένα δωμάτιο διακοσμημένο με μπαλόνια και κόκκινο χαλί, όπου κατέφτασε φορώντας ένα ολόλευκο κουστούμι, καβάλα σε ένα αλογάκι πόνι. Τελικά, η πολυπόθητη στιγμή που την περίμεναν με μεγάλη ανυπομονησία χιλιάδες ακόλουθοι του Σισάνγκ έφτασε.


Αλλά αντί για τον ρομαντισμό που όλοι ανέμεναν, ο 22χρονος άντρας άρχισε να τους πουλά κάθε είδους προϊόντα, λες και επρόκειτο για εκπομπή τηλεμάρκετινγκ.

Για τις επόμενες 5 ώρες, ο Σισάνγκ αφιερώθηκε στο να προωθεί τα πάντα από αρώματα, περιδέραια και κραγιόν, μέχρι πιζάμες, εσώρουχα και smartphone.

Όλα με τη δικαιολογία ότι ήταν υποτιθέμενα δώρα στην αγαπημένη του.

Η στρατηγική του αποδείχτηκε αποτελεσματική και ένα σημαντικό μέρος του κοινού-αριθμούσε συνολικά τις 100 εκατ. θεάσεις και μια κορυφή 1.7 εκατ. χρηστών σε ταυτόχρονη σύνδεση-αγόρασαν πολλά από τα προϊόντα που προώθησε ο ινφλουένσερ.

Με αυτό τον τρόπο, κατά τη διάρκεια της πρότασης γάμου συγκεντρώθηκαν συνολικά 46,1 εκατ. γουάν(περίπου 6 εκατ. ευρώ) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας JD.com, με κάποια ΜΜΕ να αναφέρουν ότι ο μπλόγκερ θα αποκόμιζε περίπου το 1/3 για λογαριασμό του.

Ωστόσο, πολλοί χρήστες ένιωσαν ότι παραπλανήθηκαν και υπέβαλαν πάνω από 230 χιλ. παράπονα στην πλατφόρμα.

Αποτέλεσμα ήταν η πλατφόρμα Kuaishou να κλείσει το προφίλ του Σισάνγκ, εξηγώντας ότι ο μπλόγκερ παραβίασε τους κανόνες που απαγορεύουν τη χρήση γάμων και διαζυγίων για την πώληση προϊόντων κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων.

Κάποιοι από τους χρήστες θεώρησαν τις κυρώσεις ως πολύ αυστηρές, ενώ άλλοι ικανοποιήθηκαν με την απόφαση, καθώς ο Σισάνγκ είχε μεγάλο παρελθόν στα βίντεο με χωρισμούς και επανασυνδέσεις με διαφορετικές φιλενάδες του.

Must in

Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni έχει δηλώσει πως θέλει να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από την άνοια και να αλλάξει τις αντιλήψεις γύρω από από αυτήν και τη γήρανση

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024