Η Διώρυγα του Σουέζ ζητά εγγύηση για να απελευθερώσει το Ever Given
Η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ είναι πρόθυμη να απελευθερώσει το containership Ever Given εάν λάβει εγγύηση ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων.
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Ο πρόεδρος της Suez Canal Authority (SCA) Osama Rabie ανέφερε την Κυριακή ότι μια εγγύηση 200 εκατομμυρίων δολαρίων θα μπορούσε να είναι αρκετή για να εξασφαλίσει την απελευθέρωση του τεράστιου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Ever Given» που τον προηγούμενο Μάρτιο προσάραξε στη διώρυγα και την έκλεισε για έξι ημέρες. Μετά την απελευθέρωση του καναλιού το πλοίο κρατείται με την αρχές της Διώρυγας να αξιώνουν αποζημίωση.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο πρόεδρος της Suez Canal Authority (SCA), Osama Rabie, ανέφερε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξής του την Κυριακή, ότι η SCA θα μπορούσε να είναι πρόθυμη να δεχθεί ένα μειωμένο ποσό ύψους 550 εκατομμυρίων δολαρίων ως αποζημίωση εάν μπορούσε να επιτευχθεί εξωδικαστικός διακανονισμός.
Η SCA διατηρεί το μεταφορικής ικανότητας 20.388-teu Ever Given (ναυπηγήθηκε το 2018) και το φορτίο του στη λίμνη Great Bitter καθώς επιδιώκει την πληρωμή 916 εκατομμυρίων δολαρίων για ζημιές και έξοδα διάσωσης που απορρέουν από τη προσάραξη του πλοίου τον Μάρτιο που μπλόκαρε την πλωτή οδό για έξι ημέρες.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία Shoei Kisen άσκησε έφεση στο Οικονομικό Δικαστήριο της Ismailia το προηγούμενο Σάββατο για να απορριφθούν οι αξιώσεις εναντίον του σκάφους. Σύμφωνα με τον νομικό εκπρόσωπο της πλοιοκτήτριας Ahmed Abu Ali, οι αρχές της Διώρυγας δεν έχουν αποδείξει ακόμη ότι ευθύνεται το πλοίο για το ατύχημα.
Αντιθέτως όπως υποστήριξε ευθύνεται η αρχή της διώρυγας καθώς επέτρεψε στο πλοίο να διέλθει από το κανάλι εν μέσω κακού καιρού και ενώ υπήρχαν διαφωνίες μεταξύ των πιλότων και του κέντρου ελέγχου της SCA, σχετικά με το εάν θα έπρεπε να εισέλθει στο κανάλι.
Ο Abu Ali ισχυρίστηκε, επίσης, ότι το πλοίο έπρεπε να συνοδεύεται από τουλάχιστον δύο ρυμουλκά κατάλληλα για το μέγεθος του πλοίου, αλλά αυτό δεν συνέβη.
Το δικαστήριο απέρριψε την έφεση της Shoei Kisen την Κυριακή, παραπέμποντας την υπόθεση σε πρωτοβάθμιο δικαστήριο, το οποίο αναμένεται να το εξετάσει στις 29 Μαΐου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις