«Greek Farms»: Πρώτο ψηφιακό βήμα διασύνδεσης αγροτών με την αγορά
Το Greek Farms, στη διάθεση των παραγωγών, των εμπόρων, των καταναλωτών.
Ένα από τα σημαντικά προβλήματα της παραγωγικής διαδικασίας στον αγροτικό κλάδο προσδοκά να λύσει η υπηρεσία «Greek Farms», η οποία παρέχει ψηφιακή διασύνδεση της προσφοράς και ζήτησης θέσεων εργασίας στην παραγωγή, συλλογή, μεταφορά, αποθήκευση, επεξεργασία και συσκευασία αγροτικών προϊόντων.
Η εφαρμογή Greek Farms (https://greekfarms.gov.gr/greekfarms/), έρχεται να απαντήσει σε καίρια ζητήματα που απασχολούν τον πρωτογενή τομέα, όπως:
- Η εξασφάλιση της επάρκειας αγρο-διατροφικών προϊόντων στην αγορά, με την ψηφιακή ενδυνάμωση της εφοδιαστικής αλυσίδας «από το χωράφι, στο ράφι και στο πιάτο του καταναλωτή».
- Η άμεση προώθηση των αγροτικών προϊόντων, και ιδιαίτερα των νωπών και ευαλλοίωτων.
- Η παροχή υπηρεσιών ψηφιακής προβολής και η ανάδειξη της ποικιλίας, της ποιότητας και των τοπικών χαρακτηριστικών των Ελληνικών αγροτικών προϊόντων.
- Η άμεση ενημέρωση για την παροχή νέων θέσεων απασχόλησης στην αγροτική παραγωγή.
Πιο αναλυτικά:
Η υπηρεσία αποτελεί το «πρώτο ψηφιακό βήμα» στην προσπάθεια μετάβασης σε μία νέα εποχή. Η υπηρεσία διασυνδέει ψηφιακά τους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής με την αγορά, ανοίγοντας νέους δρόμους για τη διάθεση των προϊόντων.
Οι παραγωγοί έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν καθημερινή ενημέρωση, προς τις εμπορικές επιχειρήσεις χονδρικής και λιανικής πώλησης αγροτικών προϊόντων, για τη διαθέσιμη παραγωγή τους και τα πιστοποιητικά που τη συνοδεύουν.
Επιπλέον, η πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα στους εργοδότες αγροτικών εργασιών να ανακοινώνουν νέες θέσεις εργασίας εργατών γης.
Για τους αγρότες που είναι ήδη εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων (ΜΑΑΕ) του ΥΠΑΑΤ και για τους συνεταιρισμούς που είναι εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Αγροτικών Συνεταιρισμών και άλλων Συλλογικών Φορέων δεν απαιτείται εγγραφή στη νέα πλατφόρμα.
Η υπηρεσία «Greek Farms» προσφέρει νέες ψηφιακές δυνατότητες (Β2Β) στις εμπορικές επιχειρήσεις χονδρικής και λιανικής πώλησης, έτσι ώστε να έρθουν σε επαφή με δυναμικούς αγρότες – παραγωγούς.
Οι εμπορικές επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα αναζήτησης ανά κατηγορία και είδος προϊόντος, σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, εντοπίζουν τη διαθέσιμη παραγωγή και με βάση γεωγραφικά κριτήρια, για την καλύτερη οργάνωση των αγορών τους και της μεταφοράς.
Η ψηφιακή υπηρεσία «Greek Farms» προσφέρει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εντοπίζουν εύκολα με ένα «κλικ» τους Έλληνες παραγωγούς και να λαμβάνουν πληροφορίες για τα προϊόντα τους.
- Γαλλία: Ιστορικά χαμηλό ποσοστό δημοτικότητας για τον Φρανσουά Μπαϊρού στη Γαλλία
- Γιορτές στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
- Αγρίνιο: «Συνήθως οι σεισμοί στην Τριχωνίδα έχουν συνέχεια» λέει ο Λέκκας – «Χρειάζεται επιτήρηση»
- Παράταση στην άφιξη Μενσά
- «Good Luck, Babe!»: Πώς το κομμάτι της Chappell Roan έγινε o ύμνος της γενιάς των situationships
- Μπρίτνεϊ Σπίαρς: «Έχω βαριά μελαγχολία, έχω σιχαθεί τόσο πολύ τους ανθρώπους»