![TikTok: H EE απαιτεί απαντήσεις για τη στόχευση ανηλίκων με διαφημίσεις](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2021/05/2020-09-25T074802Z_1879503292_RC2J5J90NE40_RTRMADP_5_USA-TIKTOK-AUSTRALIA.jpg)
TikTok: H EE απαιτεί απαντήσεις για τη στόχευση ανηλίκων με διαφημίσεις
Η κινεζική πλατφόρμα κατηγορείται για παράνομες διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά
Spotlight
-
Γιώργος Μαζωνάκης: Απορρίφθηκε η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της αδελφής του
-
Ο Φειδίας Παναγιώτου δεν έχει ιδέα από την ΕΕ αλλά διαφημίζει τα χρήματα που λαμβάνει από το ευρωκοινοβούλιο
-
«Όλοι ούρλιαξαν όταν το είδαν!» - Γιατί εμφανίζονται όλο και περισσότερα πέη στην τηλεόραση;
-
Kύπρος: Στο φως ιερός ναός 4.000 ετών
Περιθώριο δύο μηνών να απαντήσει στις καταγγελίες για στόχευση των παιδιών με διαφημίσεις δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση στο TikTok, την κινεζική εφαρμογή που κάνει θραύση στους ανηλίκους.
Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε επίσημο διάλογο με την εταιρεία ByteDance, στην οποία ανήκει η εφαρμογή. προκειμένου να επανεξεταστούν οι εμπορικές πρακτικές και πολιτικές της.
«Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται να στοχεύονται τα παιδιά και οι ανήλικοι με μεταμφιεσμένες διαφημίσεις όπως τα μπάνερ στα βίντεο» δήλωσε ο επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Ντιντιέ Ρέιντερς, επισημαίνοντας ότι η αύξηση της χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στη διάρκεια της πανδημίας έφερε νέες προκλήσεις όσον αφορά την προστασία των ανήλικων χρηστών.
Η ByteDance έχει τώρα περιθώριο ενός μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές προστασίας καταναλωτών των χωρών-μελών, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις