TikTok: H EE απαιτεί απαντήσεις για τη στόχευση ανηλίκων με διαφημίσεις
Η κινεζική πλατφόρμα κατηγορείται για παράνομες διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά
Περιθώριο δύο μηνών να απαντήσει στις καταγγελίες για στόχευση των παιδιών με διαφημίσεις δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση στο TikTok, την κινεζική εφαρμογή που κάνει θραύση στους ανηλίκους.
Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε επίσημο διάλογο με την εταιρεία ByteDance, στην οποία ανήκει η εφαρμογή. προκειμένου να επανεξεταστούν οι εμπορικές πρακτικές και πολιτικές της.
«Στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται να στοχεύονται τα παιδιά και οι ανήλικοι με μεταμφιεσμένες διαφημίσεις όπως τα μπάνερ στα βίντεο» δήλωσε ο επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Ντιντιέ Ρέιντερς, επισημαίνοντας ότι η αύξηση της χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στη διάρκεια της πανδημίας έφερε νέες προκλήσεις όσον αφορά την προστασία των ανήλικων χρηστών.
Η ByteDance έχει τώρα περιθώριο ενός μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές προστασίας καταναλωτών των χωρών-μελών, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.
- Βαρθολομαίος: Καταδίκασε την επίθεση στο Μαγδεμβούργο – «Ασύμβατη με κάθε έννοια ανθρωπιάς»
- ΑΕΚ – Λεβαδειακός: «Παγώνει» τη Νέα Φιλαδέλφεια με πέναλτι ο Πεντρόσο (vid)
- Συνάντηση Φάμελλου με Μυλόπουλο – «Απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ η αναβάθμιση θεμάτων Αυτοδιοίκησης σε κεντρικό επίπεδο»
- Παναθηναϊκός – Άρης 126-74: Ισοπεδωτικοί οι «πράσινοι» κόντρα σε 8 παίκτες
- Ο Κομπότης (!), τέσσερις κόκκινες κάρτες, ο Ζίνι, οι «δανεικοί» και 4+1 νίκες στο γκολ: Η επανάληψη στα ματς του Παναθηναϊκού, έγινε… συνήθεια (vids)
- Σερβία: Διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς και της αδιαφάνειας στον κρατικό μηχανισμό