Κώστας Μανωλάς: Με τη Ferrari του για διακοπές στη Νάξο
Πρόκειται για μια Ferrari SF90 Stradale.
- Μέλος κυκλώματος που διέπραττε τηλεφωνικές απάτες ήταν η Ειρήνη – Τι λένε τα θύματα της σπείρας
- Πώς το Προσφυγικό πλήττει βαριά τη Μελόνι – Το πολιτικό φιάσκο της συμφωνίας Ιταλίας-Αλβανίας
- «Ένα μάτι και αρκετά δάχτυλα» Τα ΜΜΕ της Τεχεράνης ζητούν αντίποινα για τον πρέσβη τους
- Κοινή αναφορά στη Βουλή από τους ανεξάρτητους βουλευτές πλησίον Κασσελάκη
Η ποδοσφαιρική σεζόν τελείωσε για φέτος με τους παίκτες να απολαμβάνουν τις διακοπές τους και να ξεκουράζονται ενόψει της επερχόμενης προετοιμασίας. Αυτό κάνει και ο Κώστας Μανωλάς, ο οποίος βρίσκεται στο νησί του, τη Νάξο.
Ωστόσο, ο άσσος της Νάπολι δεν πήγε μόνος εκεί. Και όχι δεν αναφερόμαστε στη σύζυγό του αλλά στο αυτοκίνητο που τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω του. Ο λόγος για την Ferrari SF90 Stradale, ένα plug-in υβριδικό «θηρίο» 1.000 ίππων που επιταχύνει στα πρώτα 100 km/h σε μόλις 2,5 sec. Όσοι βρίσκονταν στην παραλία «Άγιος Προκόπιος» έμειναν άφωνοι και δεν σταμάτησαν λεπτό να κοιτάζουν τον ποδοσφαιριστή με το νέο του απόκτημα.
Τι γνωρίζουμε για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο:
Όπως και η LaFerrari, η SF90 Stradale είναι επίσης υβριδική με τη διαφορά ότι σε ό,τι στη δεύτερη ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι μικρότερος, οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν και μέσω πρίζας, είναι τετρακίνητη και προσφέρει περισσότερους ίππους οι οποίοι σκαρφαλώνουν στους 1.000 καθιστώντας την ισχυρότερη, νόμιμη για το δρόμο πρόταση, που έχει κατασκευάσει ποτέ το Maranello.
O υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4,0 λίτρων που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 780 ίππους και 800 Nm ροπής, προσφέρει ήδη από μόνος του μια πρωτιά καθώς, ακόμα και αν εξαιρέσει κανείς το ηλεκτρικό setup, καθιστά την SF90 Stradale την ισχυρότερη Ferrari με V8 κινητήρα. Παρ’ όλα αυτά η Ferrari συμπληρώνει το V8 με τρία ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία τοποθετούνται δύο μπροστά και ένα πίσω τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 7,9 kWh και αποδίδουν συνδυαστικά 220 ίππους επιπλέον, αυξάνοντας την συνολική ισχύ στους 1.000 ίππους και τα 800 Nm ροπής.
Το σύνολο συμπληρώνεται από ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο αναλαμβάνει να μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, εξασφαλίζοντας στην SF90 Stradale ακόμα μια πρωτιά καθώς με εξαίρεση την GTC4 Lusso η Ferrari δεν έχει επιχειρήσει ποτέ στο παρελθόν να εισάγει την τετρακίνηση στην κορυφή της πυραμίδας. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά μεταφράζονται στη δυνατότητα της SF90 να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα ενώ στα “πρακτικά” καταγράφηκε ότι υπήρξε ταχύτερη από την LaFerrari στην πίστα του Fiorano, σημειώνοντας χρόνο 79 δευτερολέπτων έναντι ενός λεπτού και 19,7 δευτερολέπτων. H μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 340 χλμ./ώρα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις