Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

BMW i4: Το τέταρτο στοιχείο

BMW i4: Το τέταρτο στοιχείο

H βαυαρική φίρμα συμπληρώνει το παζλ της i4 η οποία θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις, την πισωκίνητη eDrive 40 των 340 ίππων και την τετρακίνητη M50 με 544 ίππους για υψηλές ηλεκτρικές επιδόσεις με την υπογραφή Μ.

Η BMW ανακοίνωσε τα «κρίσιμα» στοιχεία που θα συνοδεύουν την ήδη γνωστή i4 η οποία αποτελεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα gran coupe σχεδιαστικής λογικής και ταυτόχρονα, το περιβαλλοντικά ενσυνείδητο alter ego της Σειράς 3.

Το i4 έχει ως αφετηρία την πλατφόρμα CLAR η οποία φιλοξενεί επίσης την Σειρά 3 αλλά και όλα τα νεότερα μοντέλα της BMW που βρίσκονται ψηλότερα στην γκάμα συμπεριλαμβανομένης της Χ7.

Το μήκος των 4,785 μέτρων συνδυαστικά με τις εξασφαλίσεις της πλατφόρμας αλλά και τις εξαιρετικά λεπτές μπαταρίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται κάτω από τον θάλαμο επιβατών υπόσχονται να μεγιστοποιήσουν την διαθέσιμη ευρυχωρία αλλά και την πρακτικότητα, όπως προκύπτει από την χωρητικότητα των 470 λίτρων του πορτ μπαγκάζ.

Eκτός από τις χωροταξικές της ιδιότητες, αρχικά το i4 θα είναι διαθέσιμο σε μια «απλή» έκδοση με τα διακριτικά eDrive 40 και κίνηση στους πίσω τροχούς όπως επιβάλλει η παράδοση της BMW και σε μία ακόμα με τα διακριτικά Μ η οποία θα είναι τετρακίνητη και υπόσχεται υψηλές επιδόσεις.

Στην πρώτη περίπτωση ο τοποθετημένος στο πίσω τμήμα ηλεκτροκινητήρας υπόσχεται 340 ίππους που με τη σειρά τους εξασφαλίζουν τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 190 χλμ. προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή αυτονομία. Αυτή στην περίπτωση της έκδοσης eDrive 40 ανέρχεται σε 590 χλμ. βάσει WLTP.

Η ισχυρότερη έκδοση Μ50 η οποία θα διατεθεί ως standard με το εξοπλιστικό πακέτο M Sport επωφελείται από ένα δίδυμο ηλεκτρικό μοτέρ, ένα για κάθε άξονα, τα οποία εξασφαλίζουν συνδυαστικά την ισχύ 544 ίππων. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 3,9 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 230 χλμ./ώρα. Αναμενόμενα η αυτονομία στην συγκεκριμένη έκδοση μειώνεται σε 510 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά την επαναφόρτιση των μπαταριών απαιτεί 31 λεπτά σε ταχυφορτιστή 200 kW.

Η  M50 επωφελείται επίσης από αερανάρτηση και ρυθμιζόμενα Μ αμορτισέρ ενώ αμφότερες οι εκδόσεις εφοδιάζονται από ένα νέο σύστημα ελέγχου ευστάθειας το οποίο υπόσχεται 10 φορές ταχύτερες αντιδράσεις από τα συνήθη αντίστοιχα συστήματα των συμβατικών BMW.

Aξίζει να σημειωθεί ότι το i4 αξιώνει τον τίτλο της πρώτης αμιγώς ηλεκτροκίνητης πρότασης της BMW με προσανατολισμό την οδηγική ευχαρίστηση, χαρακτηρισμό τον οποίο ευελπιστεί να δικαιώσει με χαρακτηριστικά όπως τα μεγαλύτερα μετατρόχια έναντι της Σειράς 3 αλλά και το traction control που επιτρέπει τα ελεγχόμενα drift ή τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησής του.

Επίσης, εκτός από τα παραπάνω στοιχεία και την δυναμική εξωτερική του εμφάνιση η οποία είναι ήδη γνωστή από την προηγούμενη εμφάνιση του μοντέλου τον Μάρτιο του 2020, η BMW δημοσιοποίησε τις πρώτες εικόνες από το εσωτερικό το οποίο επωφελείται από την τελευταία εκδοχή του συστήματος iDrive.

Το τελευταίο φιλοξενείται σε ένα δίδυμο οθονών με διαγώνιο 12,3 και 14,9 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αντίστοιχα. Οι δύο οθόνες ακολουθούν ενιαία διαμόρφωση ενώ σε ό,τι αφορά ειδικά τη δεύτερη ανήκει στο είδος των καμπύλων οθονών.

Η υπόλοιπη εικόνα θυμίζει αρκετά αυτή της Σειράς 3 και παρόλο που η κεντρική οθόνη διαθέτει τεχνολογία αφής το i4 εξακολουθεί να διατηρεί τον χαρακτηριστικό περιστροφικό επιλογέα για ευκολότερη πλοήγηση. Επίσης, σύμφωνα με τις συστάσεις, η συγκεκριμένη εκδοχή του iDrive διαθέτει ένα βελτιωμένο λογισμικό που κάνει ευκολότερο τον έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών και υπόσχεται να αναγνωρίζει «φυσική ομιλία».

Στον βασικό εξοπλισμό του i4 θα ανήκουν κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, σύστημα αυτόματου κλιματισμού και ατμοσφαιρικός φωτισμός. Στην περίπτωση της eDrive 40 το εξοπλιστικό παλμαρέ συμπληρώνουν τροχοί 17 ή 18 ιντσών, σπορ δερμάτινο τιμόνι και επενδύσεις από τεχνόδερμα και Alcantara. H M50 διαθέτει ένα πιο αιχμηρό bodykit, σπορ ρυθμιζόμενη ανάρτηση Μ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών, head-up display καθώς και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της BMW, Driving Assistant.

Must in

Η Generation Rent ασφυκτιά – Το 60% του μισθού για ένα τριάρι

H γενιά των ενοικιαστών ή Generation Rent, αναγκάζεται να πληρώνει ως και το 60% ενός μέσου μισθού για όλο και πιο μικρά διαμερίσματα. Ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να πληρώσει το νοίκι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024