AC Cobra Series 4: Του ’60 οι -ηλεκτρικοί- εκδρομείς….
H ηλεκτροκίνηση δεν αφήνει ασυγκίνητους ούτε καθιερωμένα vintage αυτοκίνητα όπως το αναγεννημένο AC Cobra το οποίο αντικαθιστά τον γνώριμο V8 με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο απόδοσης 625 ίππων
- Η αστυνομία καίει πάνω από έναν τόνο ναρκωτικές ουσίες (βίντεο)
- Ένα εντυπωσιακό και σπάνιο καιρικό φαινόμενο εμφανίστηκε σε Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη
- Άρπαξαν 4 κινητά τηλέφωνα αξίας 5.000 ευρώ και άρχισαν να τρέχουν – Συνελήφθη 21χρονος
- Είχαν ρημάξει δεκάδες αυτοκίνητα σε Λαύριο, Γλυφάδα και Νέα Φιλαδέλφεια – Συνελήφθη 40χρονος
Η AC είχε υποσχεθεί μια ηλεκτροκίνητη έκδοση του εμβληματικού Cobra και ως τυπικά βρετανική φίρμα τήρησε την υπόσχεσή της αποκαλύπτοντας το AC Cobra 4 το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία ξεκινώντας από τις 148.000 στερλίνες (172.000 ευρώ).
Αφετηρία για τις νέες ηλεκτρικές επιδιώξεις της AC αποτέλεσε το Cobra 378 Superblower, λόγω του μεγαλύτερου πλάτους του, έναντι του μικρότερου Series 1. Για την κατασκευή του ηλεκτρικού συνόλου η AC συνεργάστηκε με την επίσης βρετανική Falcon Electric δημιουργώντας δύο ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του εμβληματικού sportscar.
Αναλυτικότερα το ηλεκτροκίνητο roadster θα προσφέρεται σε έκδοση με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 312 ίππων η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις θα εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία της έκδοσης διαμορφώνεται σε 305 χλμ.
Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση υπόσχεται 625 ίππους από ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ και ταυτόχρονα τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα. Σε ότι αφορά την αυτονομία της παρά την επιπλέον ισχύει οι μπαταρίες ιόντων λιθίου εξασφαλίζουν διαδρομές έως και 260 χλμ./ώρα μέχρι την επόμενη πρίζα.
Παρά το επιπλέον βάρος των μπαταριών, το AC Cobra διατηρεί τον χαρακτήρα ενός λιτού και ελαφρού sportscar καθώς χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 1.240 κιλά. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις συστάσεις της AC, το συνολικό βάρος των μπαταριών, των ηλεκτροκινητήρων, των απαιτούμενων μονάδων ελέγχου και όλων των εξαρτημάτων που αφορούν το ηλεκτρικό σύνολο δεν ξεπερνά το αντίστοιχο του συμβατικού V8 και του συστήματος μετάδοσης που εφοδιάζει το βρετανικό sportscar.
Ανάλογη με το παρελθόν είναι και η κατανομή βάρους καθώς η μπαταρία παίρνει θέση κάτω από το καπό πίσω από τον μπροστινό άξονα ενώ το ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ παρεπιδημούν στην θέση του συστήματος μετάδοσης. Η κατανομή της ισχύος και της ροπής πραγματοποιείται μέσω ενός μηχανικού διαφορικού της Quaife.
Για εκείνους που δεν επιθυμούν την ηλεκτρική τροπή του AC Cobra υπάρχει πάντα και η συμβατική έκδοση Superblower η οποία μάλιστα με αφορμή την περίσταση της προσθήκης των νέων εκδόσεων επωφελείται από μια γενναιόδωρη αύξηση ισχύος η οποία φτάνει τους 660 ίππους και τα 880 Nm ροπής έναντι 560 ίππων στην προηγούμενη εκδοχή του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις