Έλληνας πρωταγωνιστεί στη διεθνή καμπάνια του νέου αρώματος Givenchy
Με το χαρακτηριστικό attitude που πρωτογνωρίσαμε στο GNTM τραβά τα βλέμματα
O οίκος Givenchy, ένας από τους αγαπημένους μας οίκους,καινοτομεί και βρίσκει τρόπους να προσελκύει την κάθε γενιά: από τις μεγαλύτερες μέχρι και την Gen Z.
Στο πλαίσιο αυτό, ο οίκος αποφάσισε να δημιουργήσει έναν διαγωνισμό μέσω του TikTok (αγαπημένη πλατφόρμα αυτής της γενιάς) προκειμένου να επικοινωνήσει το λανσάρισμα του νέου αρώματος IRRESISTIBLE Eau De Toilette.
O διαγωνισμός ξεκίνησε τον Φεβρουάριο όπου πάνω από 3000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο εμπνεύστηκαν από το άρωμα και αποφάσισαν να το εκφράσουν με τον πιο δημιουργικό τρόπο, αλλά μόλις τρεις ήταν οι μεγάλοι νικητές, ανάμεσά τους και ένας Έλληνας!
Ο λόγος για για τον Adam Khalil ο οποίος μαζί με την Sarah Monreil από την Γαλλία και την Maya de Saeger από το Βέλγιο, πρωταγωνιστούν στην καμπάνια που μόλις κυκλοφόρησε από τον οίκο στο TikTok και μπορείτε να τη δείτε παρακάτω.
- ΣΥΡΙΖΑ: Το πρώτο debate υποψηφίων προέδρων – Κάλεσμα συμμετοχής από την Κουμουνδούρου – Στο ίδιο κάδρο αποστάτες – διαπλοκή
- Πληθωρισμός: Από μακριά παρακολουθεί η Ελλάδα την Ευρωζώνη – Θλιβερή πρωτιά στην υποκειμενική φτώχεια
- Γεράσιμος Παπαδόπουλος: Συσσωρευμένη ενέργεια προκαλεί ανησυχία για ισχυρούς σεισμούς
- Η αινιγματική ατάκα του Ντάνιελ Κρεγκ για τον επόμενο Τζέιμς Μποντ
- «Ένας έξυπνος άνθρωπος που λέει βλακείες»: Η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ τα χώνει στον Τζον Όλιβερ για τις τρανς αθλήτριες
- Το Μεταναστευτικό, η ακροδεξιά και οι πρακτικές της ΕΕ από τα χρονοντούλαπα της ιστορίας