Η αυτοκρατορία του upcycling – Το Etsy εξαγοράζει το Depop για 1,6 δις
Η εξαγορά αυτή μπορεί να λειτουργήσει ως απόδειξη μιας ευρύτερης τάσης που παρατηρείται σε ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα την πανδημία
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Το διάσημο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου Etsy, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε πωλητές από όλον τον κόσμο να διαθέσουν online χειροποίητα και μη προϊόντα προχώρησε στην εξαγορά του Depop, του πιο δημοφιλούς αυτή τη στιγμή markeplace μεταχειρισμένων ρούχων.
Η εξαγορά άγγιξε μάλιστα τα 1,62 δισ. δολάρια, γεγονός που αποδεικνύει ότι το μέλλον είναι τα marketplaces και ειδικά τα second-hand.
To Depop ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2011 και έχει σήμερα περίπου 30 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες σε 150 χώρες.
Το marketplace, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα τους ρούχα και προϊόντα μόδας, έχει ιδιαίτερη απήχηση στη Generation Z, η οποία σε αντίθεση με προηγούμενες γενιές, έχει αποδειχθεί ότι ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη βιωσιμότητα και την οικολογία και στηρίζει με πάθος δράσεις και εταιρείες που εκπροσωπούν την κυκλική οικονομία.
Etsy to buy fashion reseller Depop for $1.63 bln in push for younger consumers https://t.co/s1U8wv5x8T pic.twitter.com/MsH6C0588I
— Reuters (@Reuters) June 2, 2021
Η αγορά μεταχειρισμένων γιγαντώνεται
Η εξαγορά αυτή μπορεί να λειτουργήσει ως απόδειξη μιας ευρύτερης τάσης που παρατηρείται σε ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα την πανδημία.
Η τάση αυτή αφορά την προτίμηση του κοινού στα μεταχειρισμένα προϊόντα και έχει δύο αιτίες-προεκτάσεις: η πρώτη είναι η οικονομική αστάθεια ή και ένδεια σε πολλές περιπτώσεις και η δεύτερη είναι η ηθική, είτε αυτή αφορά το περιβάλλον είτε τις συνθήκες εργασίας που εφαρμόζει μια εταιρεία.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο για τη λεγόμενη βιωσιμότητα, το περιβαλλοντικό και κοινωνικό “πρόσωπο” μιας επιχείρησης και γι’ αυτό στρέφονται στις “ηθικές” επιλογές, μποϊκοτάροντας πολλές φορές τεράστια brands.
Την ίδια ώρα, οι νέοι κυρίως αναζητούν οικονομικά προϊόντα, που δεν ξεπερνούν το συχνά περιορισμένο budget τους και ταυτόχρονα ταιριάζουν στην αισθητική τους και σε όσα ζητούν από ένα προϊόν.
Επειδή οι περισσότερες εταιρείες ωστόσο δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα κριτήρια αυτά, η λύση είναι μία: προϊόντα από δεύτερο χέρι και upcycling.
Επιλέγοντας κανείς μεταχειρισμένα προϊόντα, και εξαντλώντας τον κύκλο ζωής τους, μειώνει τα προϊόντα που καταλήγουν στα σκουπίδια, και φροντίζει έτσι το περιβάλλον, ανακαλύπτοντας συχνά νέους τρόπους που μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί κάτι.
Επίσης, γλιτώνει ένα εύλογο ποσό που θα σπαταλούσε σε κάτι νέο! Αυτή είναι η τάση και σε αυτήν έχουν πατήσει τα τελευταία χρόνια δεκάδες marketplaces που γεννιούνται και γίνονται δημοφιλή σε όλον τον κόσμο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις