Bentley Continental GT3 Pikes Peak: Σχίζοντας τους αιθέρες
H βρετανική φίρμα δίνει ορισμένα ακόμα στοιχεία για την αγωνιστική Bentley Continental GT3 η οποία θα αναλάβει να κερδίσει την μάχη στα σύννεφα, χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα.
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Έντονος καβγάς Γιαννούλη – Γεωργιάδη: «Πέθανε καρκινοπαθής λόγω καθυστερημένου χειρουργείου» – «Ντροπή, ο ασθενής ζει»
Η Bentley προετοιμάζεται για την συμμετοχή της στην απαιτητική διοργάνωση του Pikes Peak, δημοσιοποιώντας λίγα ακόμα κομμάτια από το παζλ που θα συνθέσει την πληθωρική προσωπικότητα της Bentley Continental GT3 η οποία θα επιδιώξει να συνεχίσει την εντυπωσιακή πορεία της φίρμας στην διάσημη ανάβαση.
Σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις, η Bentley Continental GT3 θα επωφεληθεί από μια ειδικά τροποποιημένη εκδοχή του twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων η οποία θα είναι συμβατή με συνθετικά καύσιμα. Εκτός από τα εναλλακτικά καύσιμα η συγκεκριμένη εκδοχή του κινητήρα επωφελείται από μεγαλύτερο λόγο συμπίεσης, ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής, μεγαλύτερα turbo και εξάτμιση από τιτάνιο.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω βελτιώσεων είναι μεγαλύτερη ισχύς η οποία «θα ξεπερνά τους 760 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής» σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις. Παράλληλα, χάρη στην χρώση συνθετικών καυσίμων η συγκεκριμένη έκδοση υπόσχεται κατά 85% μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με μια αντίστοιχη έκδοση που θα κατανάλωνε συμβατικά καύσιμα.
Πλην των εναλλακτικών καυσίμων η Pikes Peak Continenal GT3 διαθέτει ένα βαρέως τροποποιημένο πλαίσιο και ένα αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο όπως επιβάλλει η ιδιαιτερότητα της διοργάνωσης που εξελίσσεται σε υψόμετρο από 2.862 έως 4.302 μέτρων και μετρά 156 στροφές σε μια διαδρομή περίπου 18 χλμ.
Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η Continental GT3 διαθέτει μια διόλου διακριτική πτέρυγα που συνδυάζεται με έναν εξίσου επιβλητικό ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη. Το πίσω παρμπρίζ έχει αντικατασταθεί από δύο αεραγωγούς ενώ στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα διπλά πτερύγια και ένα επιβλητικό splitter.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από το ρεκόρ που είχε σημειώσει το 2019 η Bentley με την Continental GT στην κατηγορία Attack 2, το 2018 κατέγραψε ένα ανεπίσημο ρεκόρ για το ταχύτερο SUV που πέρασε από τις κορυφογραμμές του Pikes Peak με την Bentayga.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις