BMW X7: Αέρας… ανανεωμένου μεγαλείου
H ανανεωμένη εκδοχή της Χ7 εντοπίστηκε, σε δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring με νέα φωτιστικά σώματα αλλά χωρίς να απεμπολεί την "μεγαλειώδη" γρίλια της.
- Ο Γεραπετρίτης, ο Φιντάν, η αντιπολίτευση και ο ελληνοτουρκικός διάλογος
- Παραδέχθηκε τους «λευκούς γάμους» η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Χρειάζεται ψυχολόγο» λέει η δικηγόρος της
- «Στο έλεος των fund» – Σε υπερήλικα με σύνταξη 395 ευρώ, του ζητούν 800€ για να μην βγει σε πλειστηριασμό το σπίτι του
- Washington Post: Αιμορραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
Φωτογραφίες: Automedia
H βαυαρική φίρμα προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή της ευμεγέθους Χ7 η οποία επί του παρόντος δοκιμάζει το βήμα της στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης χωρίς να δείχνει τη… διάθεση να αποχωριστεί την εξίσου ευμεγέθη γρίλια της.
Αυτό που φαίνεται να «αποχωρίζεται» είναι τα μέχρι σήμερα γνωστά φωτιστικά σώματα τα οποία υιοθετούν έναν εντελώς σχεδιασμό και τοποθετούνται χαμηλότερα αντικατοπτρίζοντας το αντίστοιχο μοτίβο των Σειράς 7 αλλά και της επικείμενης Χ8.
Τα νέα φώτα πλαισιώνονται από έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα όπου παρεπιδημούν δύο πολύ διαφορετικές εισαγωγές αέρα προς όφελος μιας πιο αρμονικής αισθητικής και όψης.
Στο πίσω τμήμα οι αλλαγές είναι μικρότερες και περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα για να δικαιώσουν τη διαδικασία της ανανέωσης. Αυτό που διατηρεί επίσης η Χ7 είναι η διαιρούμενη θύρα αποσκευών η οποία εξασφαλίζει ευκολότερη πρόσβαση στο πορτ μπαγκάζ.
Αντιστοίχως περιορισμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό το οποίο δεδομένα θα επωφεληθεί από νέες επενδύσεις αλλά και προσθήκες σε εφαρμογές στο infotainment των 12,3 ιντσών που θα «τρέχει» με την τελευταία εκδοχή του iDrive.
Αντιθέτως, σημαντικότατες αναμένονται οι τροποποιήσεις που θα συντελεστούν στα κινητήρια σύνολα καθώς η Χ7 πρόκειται να επωφεληθεί από το plug-in υβριδικό σύνολο που εφοδιάζει την X5 xDrive45e καθώς τα δύο SUV έχουν ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική.
Πρόκειται για το συνδυασμό κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων, ισχύος 286 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων που συνδυαστικά αποδίδουν 394 ίππων και 600 Nm ροπής. Χάρη στην μπαταρία με απόδοση 24 KWh που συμπληρώνει το σύνολο, η έκδοση προσφέρει και ηλεκτρική αυτονομία 70 χλμ.
Οι υπόλοιπες εκδόσεις αναμένεται να παραμείνουν ανέπαφες με την Χ7 να προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης και diesel 3,0 λίτρων ισχύος 340 ίππων που επωφελούνται από παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις