Bugatti Chiron Super Sport: Οι συνήθεις ανησυχίες των supercars
H γαλλική φίρμα αποκαλύπτει μια νέα έκδοση της Chiron η οποία προσθέτει στην ισχύ της επιπλέον 100 ίππους, αφαιρώντας παράλληλα από το βάρος 23 κιλά προς όφελος –τι άλλο;- ακόμα υψηλότερων επιδόσεων.
H Bugatti αποφάσισε κατά κάποιον τρόπο να εκδημοκρατίσει την περιορισμένη έκδοση της Chiron, 300+ που είχε λανσάρει προσφάτως, δημιουργώντας την Super Sport, μια φιλικότερη για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο εκδοχή της, η παραγωγή της οποίας θα ξεκινήσει από τα τέλη της χρονιάς, αριθμώντας μόλις 60 αντίτυπα τα οποία θα διατεθούν προς 3,2 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως ισχύει και για τις μέχρι σήμερα γνωστές παραλλαγές της Chiron, η Super Sport επωφελείται από ένα τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο W12 κινητήρα ο οποίος χάρη στα μεγαλύτερα turbo, τις ανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές καθώς και μια νέα αντλία λαδιού, αποδίδει 100 επιπλέον ίππους, φτάνοντας αισίως τους 1.600. Σε 1.600 Nm διαμορφώνεται πλέον και η ροπή.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, τα παραπάνω μεγέθη εξασφαλίζουν στην Super Sport τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-200 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα και από 0-300 χλμ./ώρα σε 12,1 δευτερόλεπτα. Τις καταιγιστικές επιδόσεις συμπληρώνει το μέγεθος της μέγιστης ταχύτητας το οποίο διαμορφώνεται σε 440 χλμ.
Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της επιπλέον ισχύος η Super Sport διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης καθώς μια σειρά από βελτιώσεις στο πλαίσιο, στο σύστημα διεύθυνσης και στην ανάρτηση η οποία επωφελείται από πιο σφιχτά ελατήρια, στοιχείο που σύμφωνα με την Bugatti εξασφαλίζει περισσότερη ευστάθεια υπό πίεση σε σχέση με την «απλή» Chiron.
Το παζλ συμπληρώνει ένα σετ ελαστικών της Michelin ειδικά σχεδιασμένων για τις ανάγκες της έκδοσης τα οποία αποτελούν και το μοναδικό νόμιμο για το δρόμο ελαστικό το οποίο μπορεί να «υποστεί» τις καταπονήσεις που προκύπτουν από ταχύτητες έως και 500 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά έχουν ακολουθήσει την ίδια διαδικασία εξέλιξης των ελαστικών που χρησιμοποιούνται στα διαστημικά λεωφορεία.
Ωστόσο, όπως ισχύει συνήθως για αντίστοιχες περιστάσεις, η μηχανική πρόσφυση δεν είναι από μόνη της να κρατήσει το γαλλικό supercar «κολλημένο» στην άσφαλτο, εξ ου και οι αεροδυναμιστές της Bugatti έχουν φροντίσει να αναθεωρήσουν πλήρως το αεροδυναμικό πακέτο της Chiron επιμηκύνοντας κατά 25 εκατοστά το πίσω τμήμα και ενσωματώνοντας ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη.
Παράλληλα, ανασχεδιασμένα είναι η πίσω ενεργή αεροδυναμική πτέρυγα, το splitter μπροστά, τα πλευρικά τμήματα και οι εισαγωγές αέρα. Οι τελευταίες έχουν αυξηθεί καθώς η Chiron έχει αποκτήσει ένα νέο σετ στους θόλους οι οποίες αναλαμβάνουν να μειώνουν τους στροβιλισμούς στο εσωτερικό τους.
Στις αλλαγές περιλαμβάνεται επίσης μια νέα τετραπλή απόληξη για την εξάτμιση καθώς και κομμένοι με διαμάντι, τροχοί ενώ θα υπάρχει και η επιλογή για ελαφρύτερους τροχούς από μαγνήσιο.
Στο εσωτερικό η μοναδική αλλαγή είναι τα καθίσματα με τα διακριτικά Super Sport ενώ τα υπόλοιπα στοιχεία εξακολουθούν να υποτάσσονται στο γνώριμο πολυτελές μοτίβο, ανθρακονήματος, αλουμινίου, ακριβού δέρματος και σπορ εκζήτησης.
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο
- Θα μπουν οι ΗΠΑ στο στόχαστρο των εκδικητών ομολόγων;
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Μπασκόνια
- Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα 73-72: Μπλακ-άουτ και απότομη προσγείωση για τη «γαλανόλευκη»
- Αυτό είναι το πρόσωπο-κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen