Tο ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech σε γκρο πλαν
Τα πρώτα προπαραγωγής πρωτότυπα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης όσο και SUV λογικής νέας γενιάς του Megane, δίνουν το γοητευτικό στίγμα της νέας, ακόμα πιο επιθετικής ηλεκτρικής στρατηγικής της Renault.
Η γαλλική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα τα πρώτα επίσημα δείγματα γραφής από τον μετασχηματισμό του Megane σε ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV.
Όπως είναι ήδη γνωστό από καιρό, το μοντέλο που θα διαδεχθεί το Megane θα έχει μάλλον ελάχιστη σχέση με όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για το μικρομεσαίο μοντέλο. Και οι πρώτες επίσημες εικόνες από τα πρόπαραγωγής πρωτότυπα σε διαδικασία δοκιμών το επιβεβαιώνουν, αποτυπώνοντας τον γοητευτικό μετασχηματισμό του Megane σε ένα crossover, ανάλογου μεγέθους με το Captur.
Όπως είναι εξίσου γνωστό το νέο μοντέλο αποτελεί δομικό στοιχείο της ευρύτερης ηλεκτροκίνητης αναμόρφωσης της Renault η οποία σχεδιάζει το λανσάρισμα επτά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2025 καθώς το Megane θα επωμιστεί το βάρος των συστάσεων της «Renaulution», όπως ονομάζεται η νέα στρατηγική της γαλλικής φίρμας, σχεδιασμένη από το νέο και εξαιρετικά φιλόδοξο επικεφαλής της, Luca de Meo.
Σε ό,τι αφορά λοιπόν το κρίσιμο όσο και προς το παρόν «αθέατο» κομμάτι του νέου Megane, το γαλλικό μοντέλο αναμένεται να βασιστεί στην αρχιτεκτονική CMF-EV η οποία έχει εξελιχθεί στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan και έχει ήδη «δώσει» το Nissan Ariya.
Στην περίπτωση του Megane, το ηλεκτρικό σύνολο θα αποτελείται αρχικά από ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ που θα ξεπερνά τους 215 ίππους και 300 Nm ροπής θα τροφοδοτείται από μπαταρίες 60 KWh που, με τη σειρά τους, θα εξασφαλίζουν αυτονομία 450 χλμ.
Ο Luca de Meo έχει υποσχεθεί ότι ο χρόνος επιτάχυνσης της έκδοσης από 0-100 χλμ./ώρα θα απαιτεί λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα αλλά και ότι στο μέλλον θα υπάρξουν περισσότερες εκδόσεις που θα εγγυώνται μεγαλύτερη αυτονομία αλλά και ισχύ.
Aξίζει να σημειωθεί επίσης ότι όπως έχει ήδη ανακοινωθεί το ηλεκτρικό crossover θα διαθέτει κύκλωμα που θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών του σε ταχυφορτιστη συνεχούς ρεύματος με τάση 160 KW κάτι που αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία 200 χλμ. μετά από μισής ώρας φόρτιση.
Επιστρέφοντας στις νεότερες εικόνες του Megane E-Tech όπως θα είναι η πλήρης ονομασία του, είναι σαφές ότι η έκδοση παραγωγής θα μείνει πιστή στο πρωτότυπο μοντέλο που προηγήθηκε κάτι που σημαίνει ότι θα υιοθετήσει και ανάλογες διαστάσεις. Ως υπενθύμιση το πρωτότυπο Megane E-Vision είχε μήκος 4,21 μ., πλάτος 1,8 μ. και ύψος 1,505 μέτρα.
Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του, χάρη σε μια «ιδιαιτέρως ευφυή διάταξη» όπως έχει επισημάνει χαρακτηριστικά η Renault αλλά και στις ιδιαίτερα λεπτές μπαταρίες που θα αξιοποιηθούν (θα καταλαμβάνουν χώρο μόλις 11,0 εκ, καθ΄ύψος στο δάπεδο) το Megane E-Tech αναμένεται να προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη μεγαλύτερων hatchback και αντάξια της παράδοσης άνεσης του μέχρι σήμερα γνωστού Megane.
Αυτό που επίσης έχει «διαρρεύσει» σε ό,τι αφορά τους εσωτερικούς χώρους είναι η παρουσία ενός νέου συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο θα φιλοξενείται σε μια μεγάλη κάθετη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και σε συνδυασμό με τον εξίσου ευμεγέθη πίνακα οργάνων θα δημιουργούν ένα μοτίβο “L”.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα με δεδομένο ότι το Megane E-Tech πυκνώνει τις εμφανίσεις του, η επίσημη πρεμιέρα αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του θέρους με την προοπτική να διατεθεί στην Ευρώπη έως το τέλος της χρονιάς.
- Γάζα: Η σφαγή συνεχίζεται παρά τις ελπίδες για εκεχειρία – Δεκάδες νεκροί και νέα πλήγματα σε νοσοκομείο
- ΑΕΚ: Η κατάρα των γιορτών!
- Έρευνα: Οι τροφές «ασπίδα» στην κατάθλιψη
- Η μάχης της έδρας στη Θεσσαλονίκη – Κρατά δυνάμεις ο ΣΥΡΙΖΑ – Στο περίμενε ο Κασσελάκης από τους ανεξάρτητους
- Το παιχνίδι της διελκυστίνδας: Μύθοι και πραγματικότητες
- Ο Πούτιν, ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι νατοϊκές «φουρτούνες» στη Μαύρη Θάλασσα