LEC Mini: Vintage ηλεκτροκίνηση
Η London Electric Cars μετέτρεψε το κλασικό Mini σε ένα ιδανικό ηλεκτροκίνητο αστικών προδιαγραφών.
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Το κλασικό Mini γίνεται το νέο αντικείμενο ενασχόλησης για την London Electric Cars, μια βρετανική φίρμα που αρέσκεται στην μετατροπή ιστορικών ή και διάσημων αυτοκινήτων όπως το σκαθάρι που χρησιμοποιήθηκε σε ταινία του James Bond σε ηλεκτροκίνητα.
To Mini αποτελεί μια από τις πιο προσιτές μετατροπές του κατασκευαστή καθώς το σχετικό kit ξεκινά από τις 25.000 στερλίνες (περίπου 30.000 ευρώ) εξαιρουμένου φυσικά του κόστους του αυτοκινήτου που θα το υποδεχθεί και των φόρων.
Το ηλεκτρικό kit έγκειται σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ και σε μπαταρία 20 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 115 χλμ. σε συνθήκες πόλης. Σε κάθε περίπτωση προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερης απόδοσης μπαταριών 25 ή 35 kWh οι οποίες υπόσχονται αυτονομία 145 και 190 χλμ. αντίστοιχα. Για όσους επιθυμούν επιπλέον αυτονομία η LEC διαθέτει και μπαταρία 40 kWh αν και για να τοποθετηθεί θα πρέπει να θυσιαστούν τα πίσω καθίσματα.
Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις με τις μικρότερες μπαταρίες, η LEC έχει χωρίσει τις συστοιχίες ιόντων λιθίου τοποθετώντας τις μισές κάτω από το πίσω κάθισμα και τις άλλες μισές κάτω από το πορτ μπαγκάζ προκειμένου να μην περιορίσει δραστικά τις ήδη μειωμένες μεταφορικές δυνατότητες του περιορισμένων διαστάσεων Mini.
Σε όρους επαναφόρτισης, η διαδικασία αναπλήρωσης της ενέργειας σε φορτιστή 3 kW απαιτεί έξι ώρες ενώ σε wallbox 7 kW τρείς ώρες.
Το ηλεκτρικό μοτέρ προέρχεται από την προηγούμενη γενιά του Nissan Leaf και αποδίδει 108 ίππους, δηλαδή σχεδόν διπλάσια ισχύ από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που εφοδιάζει το κλασικό Mini. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός ισχυρότερου μοτέρ και συγκεκριμένα αυτού που εφοδιάζει το δεύτερης γενιάς Nissan Leaf το οποίο προσφέρει απόδοση 150 ίππων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις