Η United Group επενδύει στη Nova, ενδιαφέρεται για WIND
Το ποσό των 50 εκατ. ευρώ πρόκειται να επενδύσει η Nova, όπως είναι η νέα επωνυμία της Forthnet, μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς
Μια πόρτα κλείνει, αυτή της Forthnet, μια νέα σελίδα ανοίγει για την ιστορία της NOVA έξι μήνες μετά την εξαγορά της από τη United Group. Στη σημερινή πρώτη παρουσίαση των πλάνων για την ελληνική εταιρεία, που ήταν και η μοναδική εξαγορά για τη United μέσα στην πανδημία, η διευθύνουσα σύμβουλος της United Group, κυρία Viktoriya Boklag αποκάλυψε σε αδρές γραμμές το επενδυτικό πλάνο για την Ελλάδα, αλλά και το ενδιαφέρον του Ομίλου για τη Wind, στο πλαίσιο της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου παίκτη στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η Forthnet μετονομάζεται σε Nova, στο πλαίσιο του ευρύτερου μετασχηματισμού της εταιρείας, που προχωρά ήδη με γρήγορους ρυθμούς, προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με τη διάρθρωση και την κουλτούρα της μητρικής εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι η Unitedείναι εκ των ηγετικών παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με 11 εκατ. πελάτες και 55 κανάλια σε 8 χώρες. Πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκοσμίως με managing partner, τον κ. Νίκο Σταθόπουλο.
«Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η κυρία Victoriya Boklag.
Σημαντικό ρόλο στη νέα εποχή της Nova θα διαδραματίσουν, όπως είναι αναμενόμενο καθώς αποτελούν διεθνή τάση, οι νέες πλατφόρμες και η τεχνολογία streaming. Η Nova είναι διαχρονικά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα 100 εκατ. ευρώ. Με την ένταξή της στην οικογένεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova θα ισχυροποιηθούν, ενώ συγχρόνως θα δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στην εγχώρια παραγωγή περιεχομένου, αλλά και στις διεθνείς παραγωγές, δημιουργώντας οικονομίες κλίμακος.
Έχοντας επενδύσει ήδη 150 εκατ. ευρώ, κατά το προηγούμενο εξάμηνο, για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ο Όμιλος προχωρά στην επένδυση επιπλέον 50 εκατ. στην Nova μέχρι το τέλος του έτους, στο πλαίσιο της πρώτης φάσης. Η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη.
Με τη σειρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες. Στόχος της εταιρείας είναι η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά δίκτυα νέας γενιάς και, όπου είναι εφικτό, η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε να προσφέρει γρήγορες υπηρεσίες στους πελάτες.
Η διάθεση συνεργασίας με τη WIND, η ΔΕΗ και οι διαπραγματεύσεις με τη Vodafone
Δεδομένου ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην οποία η United δεν διαθέτει ιδιόκτητο δίκτυο υποδομών, η επικεφαλής του Ομίλου εξέφρασε απερίφραστα το ενδιαφέρον για τη WIND. «Ναι, ενδιαφερόμαστε ξεκάθαρα για τη Wind, είναι ένα λογικό βήμα για εμάς η απόκτησή της προκειμένου να γίνουμε ο πιο ολοκληρωμένος παίκτης στην αγορά» είπε η κυρία Boklag, αποφεύγοντας όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Η απάντηση πάντως κύκλων της WIND ήταν άμεση. «Όποιος ενδιαφέρεται για τη Wind μπορεί να επικοινωνήσει με τους μετόχους μας» ανέφεραν χαρακτηριστικά.
Πάντως, στο πεδίο των δικτύων νέας γενιάς, όπως διαφάνηκε ο Όμιλος είναι σε φάση αναζήτησης και χαρτογράφησης της ελληνικής αγοράς, μέχρι να λάβει τις τελικές του αποφάσεις. Σημειώνεται ότι η United Group διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζεται και η συνεργασία με τη ΔΕΗ για την παροχή υπηρεσιών χονδρικής και λιανικής μέσω του πανελλαδικού δικτύου της εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ έχει γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να δώσει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες χονδρικής που θα βασίζονται στο υφιστάμενο εναέριο δίκτυο. «Εάν όμως υπάρξει πληθώρα υποδομών στην Ελλάδα, τότε θα επικεντρωθούμε στην παροχή λιανικών υπηρεσιών. Για αυτό και δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε, αυτή τη στιγμή, το ύψος των επενδύσεων που θα κάνουμε συνολικά στην Ελλάδα» επισήμανε η διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου.
Όσον αφορά δε στις τιμές που έχουν «κλειδώσει» με τη Vodafone για την παροχή υπηρεσιών κινητής ως εικονικός πάροχος, αυτές, όπως ξεκαθαρίστηκε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου, θεωρείται ότι δεν προσφέρουν στη NOVA τη δυνατότητα να γίνει ανταγωνιστική ως MVNO. Οι διαπραγματεύσεις πάντως συνεχίζονται. Επίσης, σε εξέλιξη βρίσκονται και οι συζητήσεις με WIND και Vodafone για τις συμφωνίες χονδρικής παροχής περιεχομένου τηλεόρασης οι οποίες λήγουν στο τέλος τους έτους.
Έμφαση στο αθλητικό περιεχόμενο
Σε σχέση με το αθλητικό περιεχόμενο, από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν στη διάθεσή τους και νέες προσθήκες, ώστε να μη χάνουν στιγμή δράσης από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο.
Μεταξύ αυτών είναι οι αγώνες των αγαπημένων τους ομάδων στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και οι αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup. Η Nova έχει επίσης εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα αλλά και πολλά ακόμη.
«Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova» είπε ο κ. Γεωργιόπουλος, ο οποίος ανέλαβε τον Απρίλιο, στο πλαίσιο της νέας διοίκησης της εταιρείας.
Πηγή ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις