Β. Τσιάκος: Να σταματήσει άμεσα η υποβάθμιση του σιδηροδρόμου Δυτ. Θεσσαλίας
Επιστολή προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με κοινοποίηση προς τον αρμόδιο υφυπουργό Μεταφορών κ. Ι. Κεφαλογιάννη έστειλε ο Δήμαρχος Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκος, με την οποία ζητά να σταματήσει άμεσα η υποβάθμιση του Δυτικοθεσσαλικού σιδηροδρόμου και ιδιαίτερα της γραμμής Παλαιοφάρσαλα, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα.
Επιστολή του Δημάρχου Καρδίτσας προς τον αρμόδιο υπουργό και τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κατάργηση δρομολογίου προς Αθήνα. Ανακοίνωση για το ίδιο θέμα εξέδωσε χθες και ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τρικάλων, Δημήτρης Παπαστεργίου.
Αφορμή για την επιστολή αποτέλεσε η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να περικόψει από τις επόμενες ημέρες το δεύτερο δρομολόγιο (με ανταπόκριση στα Παλαιοφάρσαλα) προς Αθήνα. Ειδικότερα ο Δήμαρχος στην επιστολή του αναφέρει:
Αγαπητέ πρόεδρε
Η Δυτική Θεσσαλία τα τελευταία χρόνια βιώνει μια συνεχή συγκοινωνιακή σιδηροδρομική υποβάθμιση. Τελευταίο πλήγμα αποτελεί η απόφαση της διοίκησης σας να περικόψει το ένα από τα δυο δρομολόγια (16:22) που συνδέουν την Δυτ. Θεσσαλία (Καρδίτσα – Τρίκαλα) με την πρωτεύουσα της χώρας.
Προηγήθηκαν η κατάργηση των απευθείας πρωινών δρομολογίων με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και η μεγάλη αύξηση των τιμών στα εισιτήρια. Την ίδια στιγμή βεβαίως οι σιδηροδρομικές υποδομές στην περιοχή με κρατικά και ευρωπαϊκά κονδύλια έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά (ήδη εδώ και μερικά χρόνια έχει κατασκευαστεί νέα γραμμή ενώ προχωρά και η ηλεκτροκίνηση).
Θεωρούμε ότι η απόφαση σας κινείται σε λάθος κατεύθυνση καθώς από και προς την Δυτική Θεσσαλία υπάρχει αξιόλογη επιβατική κίνηση η οποία πιθανά με τις κατάλληλες κινήσεις μπορεί να αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Επίσης η κατάργηση ουσιαστικά δημιουργεί πρόβλημα και στα όσα δρομολόγια παραμένουν, καθώς στην ουσία απαξιώνει τον τοπικό σιδηρόδρομο.
Με δεδομένο ότι η εταιρία σας επιδοτείται με κρατικά κονδύλια για τις επονομαζόμενες «άγονες» γραμμές, με επίσης δεδομένο ότι η Ευρώπη έχει κηρύξει το 2021 ως «Έτος Σιδηροδρόμων», λόγω της πολύτιμης και πολυσήμαντης συμβολής τους στην δίκαιη κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη, την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, την καταπολέμηση των τροχαίων ατυχημάτων και την καταπολέμηση του φαινομένου της ρύπανσης και της κλιματικής αλλαγής παγκοσμίως, σας ζητούμε και είμαστε βέβαιοι ότι θα επανεξετάσετε την απόφαση σας με στόχο να μην καταργηθεί το δρομολόγιο.
Επίσης πάγιο είναι το αίτημα μας για αναβάθμιση του Δυτικοθεσσαλικού σιδηροδρομικού δικτύου – καθώς το τρένο θεωρείται μεταφορικό μέσο του μέλλοντος που ενισχύεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς αυτή την κατεύθυνση θα μας βρείτε σταθερούς συμπαραστάτες και ένθερμους υποστηρικτές της προσπάθειας σας.
- Σε ποιόν πολιτισμό άνδρες και γυναίκες ξεδοντιάζονταν για να αρέσουν;
- ΠΑΣΟΚ vs ΝΔ: Και τώρα οι δυο τους
- Γερμανία: Ο «χορός» των υποψήφιων καγκελάριων και τα στραβοπατήματα του Όλαφ Σολτς
- Τύμπανα πολέμου
- Ουκρανία: Ρωσία και ΗΠΑ μάχονται για το πλεονέκτημα εν όψει της επιστροφής του Ντόναλντ Τραμπ
- ΙΟΒΕ:Μείζον εθνικό πρόβλημα η μείωση και γήρανση του πληθυσμού – Αρνητικό το φυσικό ισοζύγιο σε 13 περιφέρειες