Apple και Google ανατρέπουν το σκηνικό στη διαδικτυακή διαφήμιση
Η διαφημιστική βιομηχανία καλείται να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας της, σύμφωνα με τον γκουρού της διαφήμισης Μαουρίς Λεβί
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Οι αλλαγές που δρομολογούν στον τομέα του ψηφιακού απορρήτου και της περαιτέρω ενίσχυσής του οι τεχνολογικοί κολοσσοί της Αpple και της Google αναγκάζουν τη διαφημιστική βιομηχανία να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας της, δήλωσε στο CNBC ο γκουρού της διαφήμισης Μαουρίς Λεβί της Publicis Groupe.
Όπως είναι γνωστό, η Apple προχωρά σε σημαντικές αλλαγές στο λειτουργικό της σύστημα iOS για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες των iPhone και άλλων συσκευών της εταιρείας θα έχουν ακόμη μεγαλύτερη ιδιωτικότητα όταν περιηγούνται στο διαδίκτυο ή όταν επικοινωνούν με κάθε άλλο δυνατό τρόπο με τις επαφές τους. Οι περισσότερες από τις νέες αλλαγές αφορούν την προστασία προσωπικών δεδομένων με την απόκρυψη των «ιχνών» στο διαδίκτυο και την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων.
Επανεξέταση όλων
Ο M. Λεβί, πρόεδρος της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, δήλωσε ότι οι αλλαγές που προωθεί η Apple με το iOS αλλά και η Google στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού Chrome, σημαίνoyn ότι οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να «επανεξετάσουν ολόκληρο τον τρόπο που εργάζονται».
«Δεν είναι μια ξεκάθαρη νίκη» για τα παραδοσιακά διαφημιστικά πρακτορεία, δήλωσε ο Λεβί στο CNBC.
«Το απόρρητο είναι εξαιρετικά σημαντικό», πρόσθεσε. «Και πιστεύω ότι το γεγονός ότι όλες αυτές οι πλατφόρμες φροντίζουν για το απόρρητο των καταναλωτών και των πελατών τους είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό. Αλλά αυτό οδηγεί σε επανεξέταση του τρόπου με τον οποίο εργαζόμαστε.», πρόσθεσε.
Τι αλλάζει με τα cookies
Η Apple φέτος απαιτεί από τους προγραμματιστές εφαρμογών στις πλατφόρμες της να ζητήσουν άδεια για να έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν μοναδικά στοιχεία ταυτότητας που χρησιμοποιούν οι διαφημιζόμενοι για να κάνουν στοχευμένες διαφημίσεις σε κινητά και να μετρούν πόσο αποτελεσματικές αυτές είναι.
Η εταιρεία είχε ήδη απαγορεύσει τη χρήση μη εξουσιοδοτημένων cookies τρίτων – στα οποία βασίζονται πολλοί διαφημιζόμενοι για να παρακολουθούν τους χρήστες του διαδικτύου και να τους «ακολουθούν» με εξατομικευμένες διαφημίσεις – στο πρόγραμμα περιήγησής της στο Safari.
Τώρα, η Google σχεδιάζει επίσης να απορρίψει cookies τρίτων στο Chrome και βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης μιας εναλλακτικής λύσης. Την περασμένη εβδομάδα, ο τεχνολογικός γίγαντας δήλωσε ότι θα δώσει στη ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της Βρετανίας την πρότασή του για την αντικατάσταση των cookies.
Η κίνηση αυτή οδήγησε σε διαμάχες στον κλάδο της τεχνολογίας, ανάμεσα στην Facebook και την Apple. H Facebook είναι πιθανότατα μια από τις εταιρείες που επηρεάζονται περισσότερο από τις αλλαγές της Apple στο iOS και έχει προωθήσει νέες επιχειρηματικές λύσεις, όπως οι online αγορές, σε μια προσπάθεια να μετριάσει το πλήγμα.
Ο Λεβί σημείωσε από τη μεριά του, ότι η απόκτηση της εταιρείας δεδομένων Epsilon ύψους 4,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Publicis, θα βοηθήσει στην προστασία του γίγαντα του μάρκετινγκ από την πτώση των εσόδων που θα προκύψουν ως συνέπεια των αλλαγών απορρήτου της Apple και της Google.
- Είναι εφικτή η απαγόρευση των social media στους ανηλίκους – Τι προσπαθεί να κάνει η Αυστραλία;
- World Pass powered by Telekom: Δύο τυχεροί συνδρομητές COSMOTE σε συναυλία του Justin Timberlake στο T-Mobile Center στις ΗΠΑ
- Καιρός: Έρχονται χιόνια και θερμοκρασίες υπό το μηδέν – Από πού θα περάσει ο παγερός βοριάς
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις