BMW Σειρά 7: Και η… επτά ήταν υπέροχη
Η ναυαρχίδα της βαυαρικής φίρμας στις… τέσσερις πόρτες εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια σαφέστερη εικόνα των πληθωρικών χαρακτηριστικών της έβδομης γενιάς της.
- Στοιχεία σοκ για την ενδοοικογενειακή βία: Πάνω από 15.000 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σε δέκα μήνες
- Κάνιε Γουέστ: Κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση
- Τι φταίει και δεν φτάνει ο προϋπολογισμός για φάρμακα στα νοσοκομεία
- Οι παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές στη φέτα - «Είναι πλέον αδικαιολόγητες» λένε οι παραγωγοί
Φωτογραφίες: Automedia
H έβδομη κατά σειρά γενιά της… Σειράς 7 εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό μην μπορώντας να κρύψει την ταυτότητά της και ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της που, όπως ακριβώς περιμένει κανείς από μια πρόταση της συγκεκριμένης κατηγορίας, αυξάνονται γεωμετρικά κυρίως σε ό,τι αφορά την πολλαπλότητα των επιλογών.
Ξεκινώντας από την εξωτερική της εικόνα, το καμουφλάζ έχει υποχωρήσει λίγο αφήνοντας σε κοινή θέα για πρώτη φορά το μπροστινό splitter αλλά και τις νέες σχεδιασμού εισαγωγές αέρα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα οι οποίες ακολουθούν ένα ασύνηθες μοτίβο για τα δεδομένα της BMW.
To παζλ συμπληρώνουν τα χαμηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα σε ένα μοτίβο που θυμίζει την επίσης υπό διαδικασία διαδοχής, ανανεωμένη Χ7 ενώ μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τις σκουρόχρωμες επιφάνειες τους προς όφελος προφανώς μιας πιο επιθετικής εμφάνισης. Επίσης βάσει των συγκεκριμένων λήψεων η θηριώδης γρίλια φαίνεται να εγκαταλείπει την όψη της Σειράς 7 προς όφελος ενός πιο compact layout που όμως ενισχύσει την δυναμική της.
Οι υπόλοιπες επιφάνειες εξακολουθούν να καλύπτονται από επιμελές καμουφλάζ που δεν αφήνει περιθώρια εξαγωγής ασφαλών συμπερασμάτων αν και στο πίσω τμήμα, πέρα από τα ψεύτικα φωτιστικά σώματα και τα άχαρα πλαστικά που επιχειρούν να παραπλανήσουν για την τελική μορφή, διακρίνονται οι πτυχώσεις που δημιουργεί ένας αιχμηρός αεροδυναμικής διαχύτης και οι τετραπλές τραπεζοειδείς απολήξεις του συστήματος εξαγωγής.
Σε ό,τι αφορά τα «κρισιμότερα» τεχνολογικά χαρακτηριστικά της, η BMW δεν έχει προς το παρόν δημοσιοποιήσει μεγέθη και πληροφορίες, επιβεβαιώνοντας ωστόσο ότι η Σειρά 7 θα είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό ή μη με ήπια υβριδική τεχνολογία, plug-in υβριδικές αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις καλύπτοντας όλο το φάσμα επιλογών που δυνητικά θα μπορούσε να αποζητήσει κανείς.
Δεδομένα η ηλεκτρική έκδοση i7 θα αξιοποιήσει την νέα γενιάς eDrive ηλεκτρική τεχνολογία η οποία συνδυάζει τους ηλεκτροκινητήρες, το σύστημα μετάδοσης και τα σχετικά ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου σε μια ενιαία μονάδα, στοιχείο που περιορίζει σημαντικά τον όγκο του συνόλου αλλά και επιταχύνει τους χρόνους παραγωγής.
Παρά την έλλειψη επίσημων στοιχείων σε ό,τι αφορά την αυτονομία ή την απόδοση της ηλεκτρικής έκδοσης, σε ό,τι αφορά το πρώτο, η i7 αναμένεται να προσφέρει κατ΄ελάχιστο αυτονομία 500 χλμ. –τουλάχιστον αυτό υπαγορεύει ο ανταγωνισμός των Audi GT e-Tron και Tesla Model Plaid S- ενώ κάτι παραπάνω από σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του ηλεκτρικού συνόλου που έχει ανακοινωθεί για την i4.
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο ηλεκτρικό σύνολο συνδυάζει την παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία εξασφαλίζουν ισχύ 530 ίππων και τροφοδοτούνται από μπαταρία 80 KWh. Στην περίπτωση της i4, η τελευταία υπόσχεται αυτονομία 590 χλμ. αν και με δεδομένες τις μεγαλύτερες διαστάσεις της i7 αναμένεται να δημιουργηθεί χώρος για περισσότερες συστοιχίες ιόντων λιθίου.
Σε κάθε περίπτωση, χάρη στις εξασφαλίσεις της ιδιαίτερα ευέλικτης πλατφόρμας CLAR όπου βασίζεται, η Σειρά 7 θα είναι διαθέσιμη και σε απλές εκδόσεις βενζίνης ή diesel καθώς και σε όλες τις «εναλλακτικές» παραλλαγές τους περιλαμβάνοντας στις επιλογές της plug-in υβριδική και ήπια υβριδική τεχνολογία στο πλαίσιο του στόχου της BMW να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του στόλου της περισσότερο από 1/3 έως το 2023.
Εξίσου δεδομένα η πληθωρικότητα των επιλογών θα συμπληρωθεί από μια ευρεία γκάμα ψηφιακών διευκολύνσεων και εφαρμογών τα οποία θα έχουν ως βάση ένα νέο σύστημα infotainment που θα εδράζεται σε οθόνη 12,3 ιντσών και θα συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων αντίστοιχου μεγέθους. Φυσικά, θα υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διαισθητικής λειτουργίας είτε δια μέσου της αφής από τα χειριστήρια στο τιμόνι, στην κεντρική κονσόλα και στην κεντρική οθόνη είτε μέσω φωνητικών εντολών χάρη σε ένα σύστημα που χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, προδιαγράφεται πιο φιλικό στον χρήστη από ποτέ.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η άφιξη της νέας Σειράς 7 αναμένεται στις αρχές του 2022 και βάσει των πρόσφατων συνηθειών της BMW δεν αποκλείεται να γνωρίσουμε εξαρχής τόσο τις συμβατικές όσο και την ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις