Kλείδωσε η πρεμιέρα της Ferrari F171
To Maranello επισημοποιεί την επικείμενη πρεμιέρα του μοντέλου που θα επαναφέρει τους έξι κυλίνδρους στην γκάμα της Ferrari σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
H ιταλική φίρμα ανακοίνωσε την πρεμιέρα ενός νέου μοντέλου για τις 24 Ιουνίου και σύμφωνα με πληροφορίες, θα πρόκειται για το πρώτο εξακύλινδρο μοντέλο παραγωγής από την θρυλική Dino 246 GT του 1974. Εκτός από το V6 κινητήρα ο οποίος επανέρχεται στην πραγματικότητα της Ferrari, το νέο μοντέλο αναμένεται να ασπαστεί και την υβριδική τεχνολογία συνδυάζοντας την αύρα του Maranello με κάτι πιο αποδοτικό που ταιριάζει στα μέτρα της εποχής.
Προς το παρόν, το νέο μοντέλο το οποίο θα αποτελέσει την νέα βάση της γκάμας της Ferrari, είναι γνωστό με την κωδική ονομασία F171 και παρόλο που η ιταλική φίρμα, παραμένει σχετικά σιωπηλή σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως άλλωστε συνηθίζει, ο νέος V6 αποτελεί κάτι σαν κοινό μυστικό.
Ήδη οι πρώτες κατασκοπικές λήψεις του επίμαχου μοντέλου έχουν ξεκινήσει να βγαίνουν στην επιφάνεια και το ίδιο ισχύει και τις λεπτομέρειες του μηχανικού συνόλου. Εκτός από τους έξι κυλίνδρους σε διάταξη V, η ισχύς του αναμένεται να ξεπεράσει τους 470 ίππους με δεδομένο ότι η F171 θα αντικαταστήσει ουσιαστικά την 488 GTB.
Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η Ferrari θα επιλέξει υβριδική τεχνολογία ήδη από την «βασική» έκδοση ή αν θα υπάρξει μια δεύτερη, ισχυρότερη και υβριδική. Όποια και να είναι η επιλογή, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι στην περίπτωση του υβριδικού συνόλου, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει με την επίσης υβριδική SF90 Stradale, το ηλεκτρικό μοτέρ θα λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης με την ισχύ να κατανέμεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα.
Επίσης όπως είναι ήδη γνωστό το ίδιο υβριδικό σύνολο αναμένεται να αξιοποιηθεί και από το πρώτο SUV της Ferrari, Purosangue.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις