Θεσσαλονίκη: Καταγγελία για αποκλεισμό μαθητή ΕΠΑΛ από το πρώτο μάθημα των πανελληνίων
Ασυνόδευτος πρόσφυγας, υποψήφιος στις πανελλαδικές εξετάσεις, κινδυνεύει από αυθαίρετη βαθμολόγηση καθηγητή.
Σε καταγγελία για την απομάκρυνση μαθητή από την αίθουσα των Πανελλήνιων προχωρά η εθελοντική ομάδα για τη στήριξη της σχολικής φοίτησης «Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί».
Πιο συγκεκριμένα αναφέρουν ότι ο υποψήφιος αφού άρχισε να γράφει το πρώτο του μάθημα και πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέταση του, απομακρύνθηκε από την αίθουσα με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Δείτε αναλυτικά την καταγγελία:
Μαθητής υποψήφιος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις κινδυνεύει από αυθαιρεσία καθηγητή.
Ο Α.Σ. έφτασε στην Ελλάδα ως ασυνόδευτος ανήλικος και ζήτησε άσυλο. Μετά από τρία συνεχόμενα διδακτικά έτη ολοκλήρωσε φέτος τις δευτεροβάθμιες σπουδές του στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ). Είναι υποψήφιος για τις πανελλαδικές εξετάσεις και σήμερα Τρίτη 15/06/2021 μπήκε στην αίθουσα και άρχισε να γράφει το πρώτο του μάθημα, τα Νέα Ελληνικά.
Μετά από λίγη ώρα ο Α.Σ. με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας απομακρύνθηκε από την αίθουσα, πριν προλάβει να ολοκληρώσει την εξέτασή του.
Ο αποκλεισμός του από το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις οφείλεται σε μια αυθαίρετη και καταχρηστική βαθμολόγηση που έγινε εις βάρος του από έναν διδάσκοντα στο ΕΠΑΛ απ’ όπου αποφοίτησε ο Α.Σ. Ο μαθητής Α.Σ. έχει ήδη αναφέρει στο Συνήγορο του Πολίτη τα περιστατικά και τον κίνδυνο αποκλεισμού του από τις εξετάσεις.
Το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες υπηρεσίες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν επίσης ενημερωθεί για το θέμα. Για την υπόθεση αυτή ο μαθητής Α.Σ. προτίθεται ν’ απευθυνθεί και προς τον Επίτροπο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης, καθώς και προς κάθε άλλη αρμόδια εθνική ή ευρωπαϊκή δικαστική ή διοικητική αρχή, προς απόδοση της δικαιοσύνης.
Ο Α.Σ. ζήτησε επειγόντως από τις αρχές να του αποδοθεί η βαθμολογία που δικαιούται, και η οποία αυθαίρετα και καταχρηστικά του στερήθηκε από τον καθηγητή του, ώστε να μην αποκλειστεί από τη συμμετοχή του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Επίσης ζητά τη διερεύνηση των συγκεκριμένων συνθηκών, καθώς και των πραγματικών κινήτρων που οδήγησαν τον καθηγητή στην αυθαίρετη βαθμολόγησή του.
Σημειώνουμε ότι η επίδοση του μαθητή Α.Σ. σε όλα τα μαθήματα κυμαίνεται πάνω από το μέσο όρο της τάξης του, ενώ η δραματική απόκλιση της βαθμολογίας του συγκεκριμένου καθηγητή κρίνεται αυθαίρετη, καθώς δεν αντιστοιχεί στην πραγματική επίδοση του μαθητή.
Οι Ανάδοχοι Εκπαιδευτικοί ως εθελοντές δάσκαλοι στηρίζουμε την προσπάθεια του μαθητή Α.Σ. για μόρφωση, για μια καλύτερη ζωή σε μια ανθρωπιστική κοινωνία. Υποστηρίζουμε κάθε παιδί που προσπαθεί να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό μας σύστημα για να “προκόψει στα γράμματα”.
Τα ασυνόδευτα ανήλικα αποτελούν την πλέον ευάλωτη ομάδα παιδιών. Ο αποκλεισμός των παιδιών από το αγαθό της εκπαίδευσης τα οδηγεί μοιραία στο κοινωνικό περιθώριο. Όμως σε όλα τα παιδιά του κόσμου αξίζει μια αξιοπρεπής θέση στην κοινωνία. Θα συνεχίσουμε ν’ αγωνιζόμαστε γι’ αυτό. Σ.σ.: Τα ονόματα όσων εκπαιδευτικών υπογράφουν την καταγγελία βρίσκεται στη διάθεση της Parallaxi.
«Ανυπόστατη η καταγγελία»
Από την πλευρά του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θωμάς Μπαχαράκης αναφέρει πως η καταγγελία είναι ανυπόστατη.
«Ο μαθητής έφτασε το πρωί στο σχολείο, μπήκε στην αίθουσα, αλλά την ώρα της ταυτοποίησης στοιχείων, εκείνος δεν υπήρχε στους καταλόγους των εξεταζόμενων. Επομένως απομακρύνθηκε από την αίθουσα», δηλώνει.
- Τελικά, αλλάζει η Γιουνάιτεντ με τον Ρούμπεν Αμορίμ;
- Στην τελική ευθεία η δευτεροβάθμια δίκη για το Μάτι – Ξεκίνησαν οι απολογίες
- Δυνατό ξεκίνημα από τον ΟΦΗ: 2-0 στο 10’ (vids)
- Τέμπη: Στιγμές έντασης στο κτίριο της Περιφέρειας Θεσσαλίας- Οργή συγγενών θυμάτων κατά Αγοραστού
- O Θοδωρής Ζουμπουλίδης σε κάθε υπαρξιακό τέλμα βλέπει μια αρχή
- Εργασία: Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι – Οι μεγαλύτερες ανησυχίες τους