Πέντε βιβλία για την δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία
Ένα παριζιάνικο brand αγκαλιάζει το διαφορετικό και το καινοτόμο
Spotlight
-
Καλοκαιρινά όνειρα: Η Κλέλια Ανδριολάτου topless στη θάλασσα
-
Η Χεζμπολάχ δημοσίευσε βίντεο με τούνελ και εκτοξευτές πυραύλων - Μήνυμα επίδειξης ισχύος προς το Ισραήλ
-
«Η Ρωσία ήξερε ένα μήνα πριν για την επίθεση στο Κουρσκ», λέει Ρώσος βουλευτής
-
Δορυφορικές απεικονίσεις παρουσιάζουν το μέγεθος της καταστροφής στο όρος Όρβηλος - Κάηκαν 12.000 στρέμματα
Όταν το παρισινό concept shop Colette έκλεισε τις πόρτες του το 2017, η συνιδρύτρια και δημιουργική διευθύντριά του, Sarah Andelman, ξεκίνησε ένα νέο project που ονομάζεται Just an Idea.
Στόχος του, λέει η Andelman – γνωστή για την υπεράσπιση των νέων ιδεών και των καινοτόμων, τολμηρών που τις κατεβάζουν, από τον νεαρό Virgil Abloh έως τον Shayne Oliver του Hood By Air – είναι να «παρουσιάσει ταλέντα από όλο τον κόσμο και να τους δώσει υποστήριξη για να παρουσιάσουν το έργο τους».
Για το σκοπό αυτό, το Just an Idea διευκολύνει τις συνεργασίες μεταξύ μεγάλων εμπορικών σημάτων και νέων σχεδιαστών.
View this post on Instagram
Πρόσφατα, εκδόθηκε από το Just an Idea μια σειρά από πέντε βιβλία που το καθένα εξερευνά το όραμα ενός διαφορετικού δημιουργικού. Η σχεδιαστής μόδας Nicole McLaughlin, για παράδειγμα, μετατρέπει απορριμμένα ρούχα και αντικείμενα σε…γλυπτά ενδύματα, ενώ ο παρισινός ανθοκόμος και πρώην έμπορος τέχνης Louis-Géraud Castor δημιουργεί υπέροχες συνθέσεις λουλουδιών που εξερευνούν τα ποιητικά σχήματα και μορφές του βοτανικού κόσμου.
Άλλα δημιουργικά πράγματα που περιλαμβάνονται στη συλλογή είναι οι ιδέες του μυθιστοριογράφου και καλλιτέχνη Douglas Coupland, του εικονογράφου με έδρα το Σίδνεϊ και του συλλέκτη παπουτσιών Eric Ng, αλλά και του γραφίστα Sho Shibuya. Η Andelman σχεδιάζει να κυκλοφορεί δύο σετ από αυτά τα βιβλία ετησίως: «Είναι σαν ένα οπτικό χαρτοφυλάκιο για κάθε καλλιτέχνη», λέει.
View this post on Instagram
Ανακαλύψτε περισσότερα εδώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις