Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς μάρκες για μεταπώληση σε ολόκληρο τον κόσμο

Αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς μάρκες για μεταπώληση σε ολόκληρο τον κόσμο

Αυτή η άνοδος θα μπορούσε να αποδοθεί στην τάση Gen Z του «thrifting» ή στην ώθηση των millennials να επαναχρησιμοποιήσουν, να ανακυκλώσουν και να είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον

Μια νέα έκθεση που κυκλοφόρησε από την πλατφόρμα ενεργειακών πόρων SaveOnEnergy αποκαλύπτει την «πιο μεταπωλημένη» μάρκα στην αγορά, βάσει ανάλυσης από ιστότοπους μεταπώλησης όπως το Depop, το eBay και το ASOS Marketplace.

Και με τα αποτελέσματα, η Nike έχει χαρακτηριστεί ως «μακράν το πιο πωλημένο εμπορικό σήμα στον κόσμο, με 1,16 εκατομμύρια καταχωρήσεις συνολικά στις λίστες.»

Μετά τον γίγαντα των αθλητικών ειδών είναι οι Zara, Topshop, ASOS, και ο σκληρός αντίπαλος Adidas. Αν και δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι μάρκες όπως η Nike και η Adidas είναι τόσο σε ζήτηση, δεδομένης της διαφημιστικής εκστρατείας για τα αθλητικά παπούτσια τα τελευταία χρόνια, είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί πόσο συχνά πωλούνται επίσης προϊόντα από μάρκες γρήγορης μόδας (fast fashion).

Αυτή η άνοδος θα μπορούσε να αποδοθεί στην τάση Gen Z του «thrifting» ή στην ώθηση των millennials να επαναχρησιμοποιήσουν, να ανακυκλώσουν και να είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Είναι σίγουρα ενδιαφέρον ότι οι άνθρωποι πληρώνουν για μεταχειρισμένα ρούχα από λιανοπωλητές γρήγορης μόδας, δεδομένου ότι αυτά τα ρούχα συχνά δεν αντέχουν για πολύ.

Οι καταναλωτές προσπαθούν να «αυξήσουν τη ζωή των προϊόντων τους», ακόμη και αν προέρχονται από fast fashion ετικέτες, όπως το PrettyLittleThing με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Η ετικέτα έχει καταχωρηθεί ως μία από τις πιο ευπώληπτες μάρκες στον κόσμο, με 502.510 συνολικές καταχωρίσεις. Άλλες μάρκες των παρόμοιων, όπως οι Boohoo και Missguided, είναι επίσης μεταξύ των 20 κορυφαίων εμπορικών σημάτων.

Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια ενθαρρυντική τάση, με τους νεότερους καταναλωτές να αναβαθμίζουν τα μεταχειρισμένα ρούχα τους. Ωστόσο, όπως θέτει η Input, θα μπορούσε επίσης να είναι ένα ενδεικτικό σημάδι για το πόσα κομμάτια παράγουν οι αλυσίδες μόδας.

Must in

Λάκης Λαζόπουλος: Τι σχέση έχουν οι Δέκα Μικροί Μήτσοι με την υπέρταση;

«Τα πάντα» είναι η αυθόρμητη συγκινητική απάντηση που δίνει ο Λάκης Λαζόπουλος όταν ακούει το όνομα Τασούλα. Τα συναισθήματα από την χαρά στη συγκίνηση στο γέλιο και στην χαρμολύπη εναλλάσσονται με ταχύτητα φωτός στο παιχνίδι των γρήγορων ερωτήσεων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024