Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Πάρε το Μηδέν

Πάρε το Μηδέν

Μπορούμε να αναβαθμίσουμε το σπίτι και την επιχείρησή μας με μηδενικό κόστος; Φυσικά και μπορούμε. Αρκεί να βάλουμε τη φαντασία μας να δουλέψει. Είτε πρόκειται για αισθητικές, είτε για ουσιαστικές αλλαγές, μπορούμε να ανακαλύψουμε λύσεις που όχι μόνο δεν κοστίζουν πολύ, αλλά μας βοηθούν ακόμη και να εξοικονομήσουμε χρήματα.



Τα «μη» και τα «δεν» που έγιναν… μηδέν

Αισθάνεστε ότι το σπίτι σας έχει ανάγκη από ανανέωση; Τολμώντας μερικές απλές – αλλά ενίοτε αιρετικές – αλλαγές, μπορείτε να ζήσετε στο περιβάλλον που πάντα ονειρευόσασταν με μηδενικό κόστος.

.

Η εμπειρία μας με το σπίτι μας τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, μοιάζει με εκείνη που έχουμε με το… σώμα μας κάθε καλοκαίρι: Το έχουμε εξετάσει πια τόσο προσεκτικά και από τόσες διαφορετικές γωνίες, ώστε να ξέρουμε ακόμη και το παραμικρό του ελάττωμα – και να δυσκολευόμαστε πια να το αγνοήσουμε. Όμως κατά πάσα πιθανότητα το budget μας δεν συμφωνεί με τα δικά μας φιλόδοξα πλάνα για ολική ανανέωση. Τα καλά νέα είναι ότι αρκεί να τολμήσουμε μερικές απλές, αλλά αναπάντεχες κινήσεις που πηγαίνουν κόντρα στους «κανόνες», για να μπορέσουμε να ανανεώσουμε τον χώρο και την καθημερινότητά μας, όχι απλώς χωρίς κόστος, αλλά ακόμη και εξοικονομώντας χρήματα.

.

Μιλήστε… μέσα από τον τοίχο

Δεν υπάρχει καλύτερος καμβάς για να δώσετε στο σπίτι σας κάτι από τον χαρακτήρα σας. Και δεν είναι ανάγκη να κρεμάσετε κάποιο πανάκριβο έργο τέχνης για αυτό το σκοπό. Ακόμη και καθημερινά αντικείμενα που ήδη έχετε, όπως μερικά πολύχρωμα πιάτα ή τα παλιά καπέλα του παππού σας, μπορούν να κάνουν το σαλόνι σας μοναδικό – και να μην κοστίσουν απολύτως τίποτα.

Βγάλτε τα έξω την ντουλάπα

Ναι, αναφερόμαστε στα ράφια της. Είτε πρόκειται για την κουζίνα, είτε για την κρεβατοκάμαρά σας, τα ίδια τα αντικείμενα που χρησιμοποιείτε στην καθημερινότητά σας μπορούν να παίξουν ρόλο διακόσμησης, αν τα αφήσετε εκτεθειμένα, αντί να τους κλείνετε την πόρτα.

Μεγαλώστε τον χώρο

Δεν εννοούμε να κάνετε κάποια… επέκταση στο διαμέρισμα, αλλά να ξεφορτωθείτε όλα εκείνα τα μικρά και μεγάλα αντικείμενα, που το μόνο που κάνουν είναι να «βαραίνουν» το σπίτι σας. Στοιχηματίζουμε ότι υπάρχουν κάποια που έχετε ξεχάσει ότι σας ανήκουν, κι ας είναι κάθε μέρα στο οπτικό σας πεδίο. Εκτός από τον χώρο, αυτή η κίνηση θα καθαρίσει και το μυαλό σας.

Πριν μετακομίσετε, μετακινήστε

Ποια ήταν η τελευταία φορά που αλλάξατε θέσεις στα έπιπλά σας; Κι αν στην περίπτωση του καναπέ ή του κρεβατιού αυτό σημαίνει απλώς μια αλλαγή προσανατολισμού, άλλα, μικρότερα έπιπλα, μπορούν να αλλάξουν ακόμη και δωμάτιο και να δώσουν μια ολόφρεσκη νότα. Ένα κομψό κομοδίνο, για παράδειγμα, «στέκεται» εξαιρετικά μέσα στο σαλόνι, συνδυασμένο με ένα ιδιαίτερο πορτατίφ ή ένα βάζο.

Μηδενίστε το κοντέρ

Υπάρχει μια κίνηση που κάνει το σπίτι μας αυτομάτως πιο ευχάριστο, φωτεινό και δροσερό, μειώνει το μηνιαίο μας στρες – και, κυρίως, όχι απλώς δεν αυξάνει, αλλά περιορίζει το μηνιαίο κόστος ζωής μας. Δεν είναι άλλη, από την αλλαγή παρόχου ηλεκτρικού ρεύματος, μια κίνηση που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στο ελληνικό κοινό, αλλά για κάποιο λόγο εξακολουθεί να μην περνά καν από το μυαλό πολλών από εμάς.

Πλέον, στην αγορά μπορούμε να βρούμε επωφελή προγράμματα, με το zerΟ της WATT+VOLT να ξεχωρίζει χάρη σε τρία μοναδικά… μηδενικά: Μηδέν ρήτρα αναπροσαρμογής, μηδέν πάγια και μηδέν εκπλήξεις. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως ο καταναλωτής (ιδιώτης ή επιχείρηση) καλείται να πληρώσει ακριβώς ό,τι κατανάλωσε σε τιμή κόστους, βάσει της χονδρεμπορικής τιμής του ρεύματος, ποσό ίδιο με αυτό που καταβάλλει ο πάροχος για να προμηθευτεί την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια, συν ένα ελάχιστο ποσό για την WATT+VOLT, την «χρέωση zerO», με πλήρη διαφάνεια και αξιοπιστία. Όσοι αποκτήσουν το πρόγραμμα μέχρι τις 30 Ιουνίου, θα έχουν δωρεάν τη χρέωση zerO  για τους πρώτους τρεις μήνες.

Όλα μπορούν να γίνουν καπέλα φωτιστικού

Ένα ψάθινο καλάθι. Ένα κυριολεκτικό καπέλο. Μπουκάλια, κούπες, παλιοί τρίφτες… (Σχεδόν) ό,τι βάλει ο νους σας μπορεί να μετατραπεί σε καπέλο φωτιστικού, και κάπου μέσα στον αχανή κόσμο του Internet κάποιος έχει περιγράψει βήμα προς βήμα τον σωστό τρόπο.

Μεταφύτευση, τώρα!

Σας αρέσουν τα φυτά, όμως θεωρείτε ότι το κόστος για τη δημιουργία της προσωπικής σας «ζούγκλας» είναι απαγορευτικό; Πολλά φυτά εσωτερικού και εξωτερικού χώρου μπορούν να πολλαπλασιαστούν μέσω της μεταφύτευσης, χωρίς να απαιτούν τρομερή μαστοριά. Ψάξτε πληροφορίες για το how-to και ζητήστε από φίλους (ή από… παρτέρια) να σας προσφέρουν τον καταπράσινο οβολό τους. Εντάξει, ομολογούμε ότι δεν θα αποφύγετε το κόστος των κασπό.

.

Τα βάψατε;

Κάπου μέσα στο σπίτι σας – μαντεύουμε στο πατάρι – κρύβονται τα περισσεύματα από τη μπογιά που χρησιμοποιήσατε την τελευταία φορά που βάψατε το σπίτι σας. Και είναι πιθανό να μην έχουν πάθει τίποτα απολύτως. Ακόμη κι αν δεν αρκούν για να ανανεώσετε το χρώμα στο σαλόνι σας, δεν αποκλείεται να είναι αρκετά για να βάψετε τα ταλαιπωρημένα ντουλάπια της κουζίνας – ή τις κάσες των πορτών – κάνοντας το σπίτι σας να μοιάζει ανανεωμένο στη στιγμή..

Πειραματιστείτε

Υπάρχουν αμέτρητοι ακόμη τρόποι να ανανεώσετε τον χώρο σας, αν αφήσετε τη φαντασία σας να καλπάσει. Αν πάλι προτιμάτε τις συμβατικές λύσεις, έξυπνες κινήσεις, όπως η αλλαγή παρόχου ηλεκτρικού ρεύματος, θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε σταδιακά τα χρήματα που χρειάζεστε.

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα zerO της WATT+VOLT εδώ.



Ground Zero: Το σημείο εκτόξευσης της επιχείρησής σας

Πώς θα αναβαθμίσετε τη μικρή ή μεσαία επιχείρησή σας χωρίς να εκτινάξετε το κόστος

.

Η επιχείρησή σας μπορεί να μην είναι μεγάλη, δεν ισχύει όμως το ίδιο και για τις ανάγκες της. Κι όταν αισθάνεστε πως έχει φτάσει η στιγμή για ένα «άνοιγμα», το κόστος που απαιτείται για την αύξηση των πωλήσεων ή την αναβάθμιση των υπηρεσιών σας, ενδέχεται να μοιάζει με απροσπέλαστο εμπόδιο. Δεν απαιτούν, όμως, όλες οι επιχειρηματικές κινήσεις σημαντικές επενδύσεις. Υπάρχουν αμέτρητα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να απογειώσετε την επιχείρησή σας, με πολύ χαμηλό – ή ακόμη και… αρνητικό – κόστος.

Εκσυγχρονίστε το διαφημιστικό σας πλάνο

Όχι, δεν ανακαλύψαμε την Αμερική, όμως είναι αλήθεια: Τα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να γίνουν ο καλύτερος και οικονομικότερος σύμμαχός σας στη διαφήμιση. Φυσικά, είναι απαραίτητο να επιδείξετε την πρέπουσα προσοχή, αναρτώντας περιεχόμενο που θα αντανακλά την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.

Στραφείτε στο… εξωτερικό

Δεν χρειάζεστε έναν εργαζόμενο για κάθε εργασία που απαιτείται για τη λειτουργία σας. Επενδύοντας στους κατάλληλους εξωτερικούς συνεργάτες, εξοικονομείτε χρήματα, ενώ παράλληλα λαμβάνετε υπηρεσίες από εξειδικευμένους επαγγελματίες.

Σταθείτε στο πλευρό του πελάτη

Υπάρχει ένα στοιχείο που κερδίζει κάθε καταναλωτή και το οποίο απαιτεί φροντίδα και χρόνο, όχι όμως και χρήμα. Το όνομα αυτού: Customer Service. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε το καλύτερο δυνατό, όχι μόνο όταν βοηθάτε τον πελάτη να επιλέξει το προϊόν της αρεσκείας του, αλλά και σε περίπτωση που χρειαστεί την οποιαδήποτε βοήθεια μετά την αγορά.

..

Γίνετε «πράσινοι»

Συσκευές χαμηλής κατανάλωσης, λάμπες LED, ανακύκλωση όσο το δυνατόν περισσότερων απορριμμάτων και αποσύνδεση κάθε συσκευής που δεν είναι απαραίτητη μετά τη λήξη του ωραρίου λειτουργίας. Τέτοιου είδους απλά βήματα όχι μόνο μειώνουν το μηνιαίο σας κόστος, αλλά κάνουν και την επιχείρησή σας πιο φιλική προς τους καταναλωτές, που ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για το οικολογικό αποτύπωμα όχι μόνο της οικογένειάς τους, αλλά και των επιχειρήσεων που στηρίζουν.

Η σωστή ενέργεια

Μιας και αναφερθήκαμε στο μηνιαίο κόστος λειτουργίας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ένα από τα ακριβότερα… κομφόρ κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το μέγεθός της: Το ηλεκτρικό ρεύμα. Αν μέχρι τώρα δεν έχετε κάνει κάποια έρευνα αγοράς μεταξύ των διάφορων παρόχων – ή αν έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά – ίσως εκπλαγείτε από τα προγράμματα που μπορεί να βρει πλέον κανείς στην αγορά.

Για παράδειγμα, το πρόγραμμα zerO, το νέο προϊόν ρεύματος της WATT+VOLT καταφέρνει να ξεχωρίσει, χάρη στην πλήρη απουσία ρήτρας αναπροσαρμογής, παγίου και… εκπλήξεων. Ο καταναλωτής (ιδιώτης ή επιχείρηση) καλείται να πληρώσει την κατανάλωση ρεύματος σε τιμή κόστους, όπως αυτή διαμορφώνεται βάσει της χονδρεμπορικής τιμής – δηλαδή το ποσό που καταβάλλει και η ίδια η WATT+VOLT για την αγορά του – συν ένα ελάχιστο ποσό για την εταιρεία, τη λεγόμενη «χρέωση zerO», βάσει του προσωπικού του καταναλωτικού προφίλ. Όσοι αποκτήσουν το πρόγραμμα μέχρι τις 30 Ιουνίου, θα επωφεληθούν και από μηδενική χρέωση zerO για τους πρώτους τρεις μήνες.

Γνωρίστε τον «πελάτη» σας

Δεν εννοούμε ότι έχετε μόνο έναν. Όμως ποιος είναι περίπου ο τύπος ανθρώπου στον οποίο απευθύνεται η επιχείρησή σας; Βρίσκοντας τα κυριότερα χαρακτηριστικά του, μπορείτε να διαφημίσετε πιο στοχευμένα (άρα σε μικρότερη ποσότητα και κόστος), αλλά και να δημιουργήσετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που γνωρίζετε ότι θα «απαντήσουν» στις ανάγκες του.

.

Πηγαίνετε συστημένοι

Έχετε ζητήσει ποτέ από κάποιον ικανοποιημένο πελάτη να μιλήσει για την επιχείρησή σας και σε άλλους; Είναι βέβαιο πως κάποιοι ήδη το κάνουν, όμως δεν χάνετε απολύτως τίποτα προτείνοντάς το και εσείς. Αν αυτό σας κάνει να αισθάνεστε κάπως άβολα – ή αν θέλετε να έχει τα μέγιστα αποτελέσματα – συνδυάστε το με κάποιο πρόγραμμα επιβράβευσης: Ένα εκπτωτικό κουπόνι ή κάποια επιπλέον υπηρεσία για εκείνους που καταφέρνουν πράγματι να φέρουν και κάποιον φίλο τους, μπορεί να κάνει θαύματα για την αποδοτικότητα της επιχείρησής σας.

Διώξτε τους υπαλλήλους

Δεν μιλάμε για απολύσεις, αλλά για τη διατήρηση του μοντέλου της τηλεργασίας, όπου αυτό είναι εφικτό, ακόμη και μετά την πλήρη απαλλαγή μας από την πανδημία. Με αυτό τον τρόπο, μειώνετε τον χώρο που χρειάζεστε, όπως και τα λειτουργικά κόστη, ενώ το πιθανότερο είναι και οι ίδιοι οι εργαζόμενοί σας να δουν με πολύ καλό μάτι αυτή την εξέλιξη.

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα ZerO της WATT+VOLT εδώ.

Must in

Αισχροκέρδεια: Πώς φουσκώνουν οι τιμές με συναλλαγές μέσω ΙΚΕ

Μεγάλες εταιρείες προμηθευτών και αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ιδρύοντας ΙΚΕ, αυξάνουν το περιθώριο κέρδους, και το επωμίζεται ο καταναλωτής. Συνεχίζεται το «μπάχαλο» με τα ταμπελάκια - Ρεπορτάζ του Mega

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024