Η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε τα 400 εκατομμύρια ακολούθους στα social media
Σαρώνει στα social media η Μπαρτσελόνα…
- Η Google πιέζεται να πουλήσει το Chrome, η OpenAI αναπτύσσει δικό της browser
- Νέο πολιτικό σκηνικό – Η ευκαιρία του ΠΑΣΟΚ, οι «νάρκες» για Μητσοτάκη και το στοίχημα του ΣΥΡΙΖΑ
- Οι αλλαγές στη λειτουργία των Airbnb και η ανατροπή στις μισθώσεις
- Εξάρθρωση τρομοκρατικού πυρήνα που συνδέεται με τον ΙSIS, στο πλαίσιο κοινής επιχείρησης ασφαλείας Ισπανίας – Μαρόκου
Eν αναμονή της ανανέωσης του συμβολαίου του Λιονέλ Μέσι, ανακοίνωση που ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, θα ήθελε να κάνει αύριο στη συνέλευση ή στις 24 Ιουνίου, ημέρα των 34ων γενεθλίων του Αργεντινού σούπερ σταρ, τα καλά νέα για τους Καταλανούς έρχονται από το διαδίκτυο.
Όπως ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε τους 400 εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιβεβαιώνοντας ότι είναι η πιο δημοφιλής ομάδα στις διάφορες πλατφόρμες.
Οι ακόλουθοι της Μπαρτσελόνα χωρίζονται μεταξύ:
136 εκατομμύρια στο Facebook
118 εκατομμύρια στο Instagram
71 εκατομμύρια στο Twitter
12 εκατομμύρια στο YouTube
9 εκατομμύρια στο TikTok
56 εκατομμύρια σε άλλες πλατφόρμες.
Μεταξύ άλλων πλατφορμών, έχει 33 εκατομμύρια στο Line, πολύ δημοφιλή στην Ασία, και 24 εκατομμύρια μεταξύ των Viber, Snapchat και των δύο κινεζικών κοινωνικών δικτύων Weibo και Douyin. Συγκεκριμένα, στο Dragon ο σύλλογος έχει 13,5 εκατομμύρια οπαδούς.
Από τον Ιούλιο του 2020, έχει αύξηση κατά 35 εκατομμύρια χρήστες, αρκετά για να γεμίσει το Camp Nou 350 φορές. Σε απόλυτους αριθμούς, το προφίλ Instagram έχει αυξηθεί περισσότερο (+10 εκατομμύρια), ενώ σε ποσοστιαία βάση υπάρχει αύξηση του TikTok (+ 101%).
Τα προφίλ των γυναικών της Μπαρτσελόνα είναι επίσης πολύ καλά, αυξάνοντας κατά 62% στο Twitter και 25% στο Instagram.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις