Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
ps. post
scriptum

Οι γνωστοί «γνωστοί» έσπασαν πάλι την απεργία της ΕΣΗΕΑ

«Φρένο» στις διαφημίσεις junk food από την Βρετανία

«Φρένο» στις διαφημίσεις junk food από την Βρετανία

Βάσει του σχεδίου, οι διαφημίσεις για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη, αλάτι και ζάχαρη θα απαγορεύεται να μεταδίδονται από την τηλεόραση ή τα βρετανικά προγράμματα on-demand πριν από τις 9 το βράδυ

Η Βρετανία θα απαγορεύσει τη μετάδοση κατά τη διάρκεια της ημέρας τηλεοπτικών και διαδικτυακών διαφημίσεων που προωθούν ανθυγιεινά τρόφιμα στο πλαίσιο της εκστρατείας της κατά της παχυσαρκίας και υπέρ της υγιεινής διατροφής.

Οι νέοι κανόνες, που θα τεθούν σε ισχύ στα τέλη του επόμενου έτους, έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αλλάξουν την επικρατούσα τάση όπου ένα στα τρία παιδιά που τελειώνουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι υπέρβαρο ή παχύσαρκο.

Ωστόσο, προκάλεσαν οργισμένη αντίδραση από ορισμένους ομίλους μέσων ενημέρωσης.

Βάσει του σχεδίου, οι διαφημίσεις για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη, αλάτι και ζάχαρη θα απαγορεύεται να μεταδίδονται από την τηλεόραση ή τα βρετανικά προγράμματα on-demand πριν από τις 9 το βράδυ.

Επίσης θα απαγορεύεται οι διαφημίσεις αυτές να εμφανίζονται ως πληρωμένες διαδικτυακές καταχωρίσεις αν και θα επιτρέπεται να εμφανίζονται στην ιστοσελίδα και τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης του παραγωγού.

Η κυβέρνηση είπε ότι οι περιορισμοί θα αφορούν όλες τις επιχειρήσεις με 250 και πλέον υπαλλήλους που παρασκευάζουν ή πωλούν προϊόντα, βοηθώντας να προστατευθούν μικρότερες εταιρίες που μπορούν να καλύψουν το κόστος της διαδικτυακής μόνο διαφήμισης.

«Το περιεχόμενο που βλέπουν οι νεότερες ηλικίες μπορεί να έχει αντίκτυπο στις επιλογές που κάνουν και τις συνήθειες που διαμορφώνουν», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Δημόσιας Υγείας Τζο Τσέρτσιλ.

«Με τα παιδιά να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο, είναι πολύ σημαντικό να δράσουμε για να τα προστατεύουμε από τις διαφημίσεις ανθυγιεινών προϊόντων».

Σύμφωνα με την ανάλυση που επικαλείται η κυβέρνηση, περίπου οι μισές από όλες τις τηλεοπτικές διαφημίσεις τροφίμων που μεταδόθηκαν στη διάρκεια ενός μήνα το 2019 αφορούσαν ανθυγιεινά τρόφιμα.

Ο φόρος ζάχαρης που θεσπίστηκε το 2018 οδήγησε κάποιες εταιρίες ποτών στο να μειώσουν τα επίπεδα ζάχαρης στα προϊόντα τους.

Η ένωση μέσων ενημέρωσης News Media Association (NMA) ανακοίνωσε πως είναι πολύ απογοητευμένη με την απόφαση αυτή διότι δεν είναι σαφές πως υπάρχει σχέση μεταξύ της έκθεσης σε διαφημιστικά μηνύματα και της παιδικής παχυσαρκίας.

«Αντί να αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα της παιδικής παχυσαρκίας, αυτό το δραστικό μέτρο θα πλήξει τις εταιρίες μέσων ενημέρωσης που βασίζονται στα διαφημιστικά έσοδα για να χρηματοδοτούν τη δημοσιογραφία που μας κρατά όλους ενήμερους», δήλωσε σύμφωνα με το ΑΠΕ, η Σάιρα Τέκιν από την NMA.

Οι μετοχές του μεγαλύτερου εμπορικού ραδιοτηλεοπτικού δικτύου στη Βρετανία ITV κατέγραψαν νωρίτερα πτώση περίπου 1%, ενώ του ομίλου εφημερίδων Reach υποχώρησε κατά 1,5% και της Daily Mail & General Trust κατά 2%.

Must in

Δημόσιο Χρέος: Πακέτο «1+1» για πρόωρη αποπληρωμή φέτος και το 2025

Η κυβέρνηση σχεδιάζει την βελτίωση της εικόνας για το ελληνικό δημόσιο χρέος μέσα από τη… μερική εξόφληση διακρατικών δανείων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024