Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τι συμβαίνει με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος;

Τι συμβαίνει με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος;

Θα αγοραστεί νέο αεροσκάφος ή θα πωληθεί ένα άλλο;

Η πληροφορία ότι επίκειται η προμήθεια ενός νέου κυβερνητικού αεροσκάφους, χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό ήρθε από ανώτατη κυβερνητική πηγή. Όπως ήρθε και η πληροφορία ότι θα πωληθεί το ένα από τα τρία κυβερνητικά αεροσκάφη, αφού τέσσερα δεν χρειάζονται. Αυτό το «προμήθεια αεροσκάφους χωρίς δημοσιονομικό κόστος» χρήζει διερεύνησης, τη στιγμή που ουδείς ακόμα δίνει εξηγήσεις πώς και από πού θα γίνει η προμήθεια και το σημαντικότερο θα πρέπει να εξεταστεί και η πληροφορία ότι όντως δεν πρόκειται να μας στοιχίσει τίποτα. Οι περισσότεροι νόμιζαν ότι το αεροσκάφος θα αποκτηθεί δωρεάν από τα αντισταθμιστικά οφέλη της προμήθειας 18 Rafale. Έλα όμως που η σύμβαση για τα Rafale δεν προβλέπει αντισταθμιστικά οφέλη;

Συνεπώς τι γίνεται; Μαθαίνω ότι εξετάζονται αντισταθμιστικά οφέλη παλαιότερων αγορών μαχητικών τα οποία δεν έχουν εκπληρωθεί. Στο συμπέρασμα που φαίνεται πως η κυβέρνηση καταλήγει είναι ότι μπορεί και να προμηθευτεί ένα νέο αεροσκάφος και να πωλήσει ένα από τα τρία που διαθέτει; Αλλά πως;

Απλώς υπενθυμίζεται ότι και ο κ. Τσίπρας στο πρώτο Υπουργικό Συμβούλιο που έκανε μόλις ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, το 2015, ζήτησε από τους βουλευτές και τους υπουργούς του να μην χρησιμοποιούν κρατικά αυτοκίνητα (πράγμα που δεν έγινε) και ότι θα πωλήσει το ένα κυβερνητικό αεροπλάνο (πράγμα επίσης που δεν έκανε). Η αλήθεια είναι ότι το ένα από τα δύο Εμπραέρ μπήκε τότε στη διαδικασία της δημοπρασίας πλην όμως ουδείς έδειξε ενδιαφέρον, αν και η Πολεμική Αεροπορία είχε κατεβάσει το τίμημα. Τώρα πώς είναι στην κυβέρνηση βέβαιοι ότι θα πωλήσουν το ένα αεροπλάνο;

Η εκδοχή που κυριαρχεί είναι ότι δεν πρόκειται να πωληθεί Εμπραέρ (τα οποία να σημειώσω και τα δύο είναι βραζιλιάνικης κατασκευής και αποκτήθηκαν ως αντισταθμιστικά ωφελήματα από την αγορά των ιπταμένων ραντάρ επί εποχής του Άκη Τσοχατζόπουλου), αλλά θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να πωληθεί, η ναυαρχίδα των κυβερνητικών αεροσκαφών, το Gulfstream. Το αμερικανικής κατασκευής αυτό αεροπλάνο που μπορεί να πραγματοποιήσει υπερατλαντικές πτήσεις χωρίς ανεφοδιασμό αποκτήθηκε επί εποχής Σημίτη, όταν η χώρα μας ανελάμβανε τότε την προεδρία της ΕΕ.

Εκτοτε χρησιμοποιήθηκε από όλους τους Πρωθυπουργούς, περιλαμβανομένων και των Γ. Παπανδρέου (που είπε μάλιστα ότι συμπλήρωσε στην εποχή των μνημονίων τόσες ώρες πτήσεις ώστε ήταν ωσάν να γύρισε όλο τον πλανήτη), τον Αλέξη Τσίπρα (που πήγε ακόμα και στην Κούβα, στη κηδεία του Φιντέλ) και από πολλούς αξιωματούχους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ, όπως για παράδειγμα το δίδυμο Παππά- Καμμένου για την ορκωμοσία Τραμπ και επισκέψεις του τότε Πρωθυπουργού στην Κίνα, Παρίσι (και Ντίσνεϊ Λαντ) και Ουάσιγκτον. Ήταν τότε που υπήρξαν ερωτήσεις στη Βουλή από την τότε αντιπολίτευση που έκαναν λόγο για… Maximou Travel.

Must in

Το «όραμα» του Μακρόν για το μέλλον της Ευρώπης – Η έκθεση Ντράγκι και οι «πρωταθλητές»

Τι ανέφερε στο Κολλέγιο της Γαλλίας ο Μακρόν αναφορικά με ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα – Η ανάγκη για ατζέντα απλούστευσης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024